• Serhad

    Min 17 åriga dotter är tillsammans med en 27 årig man!

    Fick under dagen reda på att min 17 åriga dotter är tillsammans med en kille/man på 27 år. Jag frågade hur länge dem har varit tillsammans och hon sa att dem varit tillsammans i ca 2 år.


    Vill nu förbjuda dem att träffa varandra! Det är är inte okej, eller vad tycker ni? Obestämd


    Blev riktigt chockad och vet inte vad jag ska säga eller göra. Killen verkar vara helt okej, men ålderskillnaden!


     

  • Svar på tråden Min 17 åriga dotter är tillsammans med en 27 årig man!
  • FruMa

    Jag är gift och har barn med en som är 20 år äldre. Träffades då jag var 17 och han 37.
    Förbjuder du kommer du stöta bort henne längre bort från DIG, inte från honom....

  • faithfully

    Lär känna honom, har de varit tillsammans i två år så blir de svårt att skilja på dem, särskilt om hon snart fyller 18. Tio år är inte farligt enligt mig.

  • FruMa

    Låt istället killen få komma hem till er och lär känna honom. Var öppen och ödmjuk inför livet och kärleken

  • Rakad Apa
    FruMa skrev 2013-07-09 22:28:45 följande:
    Jag är gift och har barn med en som är 20 år äldre. Träffades då jag var 17 och han 37.

    Förbjuder du kommer du stöta bort henne längre bort från DIG, inte från honom....



    Din kille kan ju inte vara helt normal i huvudet. Vad får en vuxen man ut av att vara tillsammans med ett barn/ungdom? Sjukt.
    ?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Smurfan89

    Tio år är väl inget. Jag är 24 och min sambo 34.. Fungerar perfekt och jag är tacksam pch glad över att ha en mogen man som lär mig av sina erfarenheter och sin kunskap.

  • studentbruttan29
    FruMa skrev 2013-07-09 22:28:45 följande:
    Jag är gift och har barn med en som är 20 år äldre. Träffades då jag var 17 och han 37.
    Förbjuder du kommer du stöta bort henne längre bort från DIG, inte från honom....
    Usch på honom!
  • Rakad Apa
    studentbruttan29 skrev 2013-07-09 22:56:25 följande:
    Usch på honom!



    Word!
    ?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
Svar på tråden Min 17 åriga dotter är tillsammans med en 27 årig man!