• Anonym (JenniferN)

    Killar, Hur ofta skulle ni vilja ha analsex?

    Ja som rubriken lyder, Hur ofta vill ni killar ha analsex? 

    Min sambo vill ha de minst 2 gånger i månader men jag vill gärna ha de fler gånger! 

  • Svar på tråden Killar, Hur ofta skulle ni vilja ha analsex?
  • Nyfikne

    Tja Onsdagar jämna veckor? Eller vad tycker du själv? ;) Ok, seriöst? Lite svårt att svara, men kanske var fjärde gång, mer om hon tar initiativ till det.

  • Anonym (Iman)

    Ibland när vi är berusade...går aldrig,

    Men då testar vi ibland.

  • Frontline

    Aldrig i skruven ska bara skiten ut och inte tryckas in...


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Inchthing

    Varje gång den tjejen jag hade varit tillsammans hade velat är väl rimligt...

  • Anonym (Iman)
    Inchthing skrev 2013-07-10 18:37:20 följande:
    Varje gång den tjejen jag hade varit tillsammans hade velat är väl rimligt...



    Går inte med din elefantomkrets dude
  • Inchthing
    Anonym (Iman) skrev 2013-07-10 18:39:36 följande:



    Går inte med din elefantomkrets dude
    Jodå, funkat innan...
  • Teadoro

    Jag har en fråga till killar som brukar ha analsex ofta, blir inte analen uttöjd och att det tillslut inte känns lika mycket? Vänjer man sig vid att bara ha analsex och när man är i 1an så känns det ingenting?

  • Inchthing
    Teadoro skrev 2013-07-10 19:32:08 följande:
    Jag har en fråga till killar som brukar ha analsex ofta, blir inte analen uttöjd och att det tillslut inte känns lika mycket? Vänjer man sig vid att bara ha analsex och när man är i 1an så känns det ingenting?
    Nope.... hade ett förhållande på 7.5 år för några år sen, det var analsex då och då men det kändes likadant varje gång...
  • Tom Araya
    Teadoro skrev 2013-07-10 19:32:08 följande:
    Jag har en fråga till killar som brukar ha analsex ofta, blir inte analen uttöjd och att det tillslut inte känns lika mycket?
    Få har analsex oftare än de bajsar= uttänjning av ändtarm och slutmuskel. Svaret på frågan är alltså NEJ.
    Teadoro skrev 2013-07-10 19:32:08 följande:
    Vänjer man sig vid att bara ha analsex och när man är i 1an så känns det ingenting?
    Det är tänkbart att det skulle kunna bli så om man har väldigt mycket analsex och hon samtidigt inte har så tajt vagina i förhållande till kuken men sannolikheten är nog mycket låg.

    Exakt hur det känns kan varieras med ställningar och vinklar, det är inte samma/lika hela tiden.

    Jeff Hanneman (gitarrist i Slayer) *1964-01-31 D: 2013-05-02 R.I.P.
Svar på tråden Killar, Hur ofta skulle ni vilja ha analsex?