• Kloker

    Fula jävla namn

    Felicia och Edith är fan de fulaste namnen jag vet. VAD ÄR DET FÖR JÄVLA STÖRDA MÄNNISKOR SOM DÖPER SINA BARN TILL DET?! Undrar ingen här samma sak. Stackars de som har dessa fula namnen. Skriv gärna vad ni tycker om denna tråd


  • Svar på tråden Fula jävla namn
  • Deo

    Smaken är som baken.
    Vissa namn associerar man med "dåliga" saker eller personer...
    Bianca är ett namn som jag egentligen tycker är fint men en skolkamrat från grundskolan har förstört det helt.

    Felicia tycker jag är fint, kanske lite wt-varning på i mina öron.
    Edit hette min gammelfarmor som var underbar, men det känns lite för gammalt i mina öron för att döpa mitt barn till det... i alla fall till tilltalsnamn.

  • Kloker
    Anonym (freak) skrev 2013-08-08 23:45:04 följande:
    Du passar inte in att kalla dig för "Kloker"

    Varför tycker du inte det? Det är min åsikt om dessa fula namnen
  • Kloker
    Deo skrev 2013-08-08 23:44:57 följande:
    Smaken är som baken.

    Vissa namn associerar man med "dåliga" saker eller personer...

    Bianca är ett namn som jag egentligen tycker är fint men en skolkamrat från grundskolan har förstört det helt.

    Felicia tycker jag är fint, kanske lite wt-varning på i mina öron.

    Edit hette min gammelfarmor som var underbar, men det känns lite för gammalt i mina öron för att döpa mitt barn till det... i alla fall till tilltalsnamn.



    Kul att du tycker Bianca är fint. Det heter jag
  • Anonym (freak)
    Kloker skrev 2013-08-08 23:47:16 följande:


    Kul att du tycker Bianca är fint. Det heter jag
    Tycker Bianca är ett fult jävla namn..
  • Kloker
    Anonym (freak) skrev 2013-08-08 23:50:50 följande:
    Tycker Bianca är ett fult jävla namn..



    Tycker du ja. Men Felicia och Edith är jävla horiga idiot namn. Heter du något av det eller?
  • Anonym (freak)
    Kloker skrev 2013-08-08 23:52:02 följande:


    Tycker du ja. Men Felicia och Edith är jävla horiga idiot namn. Heter du något av det eller?

    Nej, men du vekar väldigt instabil, det är 2 namn som är fina! Finare än Bianca faktiskt!
  • Kloker
    Anonym (freak) skrev 2013-08-08 23:54:44 följande:
    Nej, men du vekar väldigt instabil, det är 2 namn som är fina! Finare än Bianca faktiskt!



    FELICIA OCH EDITH ÄR FULA NAMN PUNKT SLUT!! JÄVLA FITTNAMN BARA IDIOTER HAR DESSA FULA NAMN!!
  • Deo
    Kloker skrev 2013-08-08 23:47:16 följande:


    Kul att du tycker Bianca är fint. Det heter jag
    Men som sagt, namnet är förstört för mig. Mycket handlar ju ens "namnupplevelser" om folk man känner, intressen, kändisar etc etc.

  • Deo

    Sen var min gammelfarmor, vid namn Edith, ingen idiot... Men du verkar ha dåliga erfarenheter av det namnet, precis som jag har med Bianca?

Svar på tråden Fula jävla namn