• Papito

    Present till 7-åring

    Hej!

    Har en dotter som snart fyller 7 år. För ovanlighetens skull är önskelistan ganska skral, någon som har bra tips?

    Jag ska dels ha en huvudpresent som kan få kosta ca 500:- och några mindre presenter.


  • Svar på tråden Present till 7-åring
  • Papito

    Ja, det skulle kunna vara..egentligen ett jättebra tips men hon är inne i en period där hon inte riktigt är så inne på bio, sa t.o.m. nej till bio nu på semestern, haha.

  • FlitigaLis

    Min systerdotter fick i den åldern av mig vispskål, visp, muffinsformar, roligt strössel, kakburk och bok med cupcakes och muffins. Det va väldigt uppskattat. Man kan plussa med kokmössa och förklä m.m

  • supersötasilversara

    Vår dotter som snart fyller 8 år älskar playmobil och lego friends (beställ med super saver delivery på amazon.uk = jättebra pris) Kikare, krus/locktång, riktigt staffli med målarsaker/akvarell, PYSSEL, något fint halsband i silver... Hörlurar till spelare, cd-skiva?

  • vivianne

    Hos oss är det Pet Shop och One Direction-saker som gäller just nu. Inlines står också på önskelistan. Böcker, pysselsaker behövs ju alltid. Bästa vänner-halsband (får ge ena halvan till bästisen sen).

  • Papito

    Böcker köper jag alltid men det har jag missat i år, skitbra nu när hon kan läsa också!

  • mammalovis

    Hon vill inte ha ett presentkort i en klädaffär och få välja något själv? Spel, pussel är väl gångbart i många åldrar.

  • Papito

    Jag är osäker på presentkort, hon skulle säkert gilla att få välja nåågot men samtidigt tycker hon att det är det tråkigaste i världen att ge bort, suckar när hennes vuxna kusiner får presentkort och förstår inte att man inte vill ha en riktig present, haha.

    Sen vill jag helst inte ge henne det när hon är så liten, vet inte...vill hellre ge något bra som jag valt med en tanke.

  • 3barnsfar

    Cykel, locktång, inlines, discolampa, trådlös högtalare, skidor, snowracer, pysselkit, tv-spel, smycken, kläder mm

Svar på tråden Present till 7-åring