• Anonym (Muffe)

    40+are med orakat kön

    Gillar alla slags kvinno kön. Både med o utan hår. Men ni som passerat fyrtio gör mig mer nyfiken än andra. Ni som inte väljer att raka er. Hur ser eran könsbehåring ut. På venusberget,slidmynningen,anus m.m Tjockt eller glest,mycket eller lite???

  • Svar på tråden 40+are med orakat kön
  • Anonym (Busk Margit)

    Nu har jag även passerat 50 med ett år;)
    Har en ganska kraftig hårväxt på venusberget(får raka bikinilinjen)
    Går ner lite på låren och även ganska rejält efter slidan och runt anus några strån.

  • Anonym (15 årig pojke)

    Nu är jag ingen kvinna men kan berätta efter att ha sett päronens hemliga billder haha som jag hittat på datan att mamma är helrakat och hon är 42, många av mina kompisarr säjer hon ä rne milf

  • Anonym (S)
    Anonym (15 årig pojke) skrev 2013-08-29 15:18:32 följande:
    Nu är jag ingen kvinna men kan berätta efter att ha sett päronens hemliga billder haha som jag hittat på datan att mamma är helrakat och hon är 42, många av mina kompisarr säjer hon ä rne milf
    Blev du kåt av att se bilderna ?
    Verkar som du inte har något emot att dina polare kallar henne MILF..
  • Anonym (Muffe)

    Sen var det ju orakade och inte rakade det handlar om...

  • Anonym (Muffe)
    Anonym (Busk Margit) skrev 2013-08-28 18:18:01 följande:
    Nu har jag även passerat 50 med ett år;) Har en ganska kraftig hårväxt på venusberget(får raka bikinilinjen) Går ner lite på låren och även ganska rejält efter slidan och runt anus några strån.

    Härlig beskrivning:) Men nån fler måste väl det finns som kan dela med sig.
  • Ecchi
    Anonym (Muffe) skrev 2013-08-28 15:15:57 följande:
    Gillar alla slags kvinno kön. Både med o utan hår. Men ni som passerat fyrtio gör mig mer nyfiken än andra. Ni som inte väljer att raka er. Hur ser eran könsbehåring ut. På venusberget,slidmynningen,anus m.m Tjockt eller glest,mycket eller lite???
    Jag gissar att de flesta kvinnor friserar på något sätt. Men det är vad jag TROR.
    Själv skulle jag aldrig komma på tanken att inte raka . Det är väl inte så konstigt att raka bara för att man är 40. Det har jag gjort sedan jag var tonåring och tänker aldrig sluta.
  • SpanskaFlugan

    Nej,jag tänker inte svara för att behaga någon sunkig kåtbock som inte kan få till det. Vill du bli kåt, sök upp en vanlig porrsajt.

  • Anonym (Muffe)
    SpanskaFlugan skrev 2013-08-31 15:59:57 följande:
    Nej,jag tänker inte svara för att behaga någon sunkig kåtbock som inte kan få till det. Vill du bli kåt, sök upp en vanlig porrsajt.

    Inget problem med någotdera. Men om du inte tänker svara behöver du väl inte ens kommentera. Passar inte det vad en tråd handlar om så låt bara bli att skriva....
  • SpanskaFlugan
    Anonym (Muffe) skrev 2013-08-31 17:54:44 följande:
    Inget problem med någotdera. Men om du inte tänker svara behöver du väl inte ens kommentera. Passar inte det vad en tråd handlar om så låt bara bli att skriva....

    Nej, men jag tvingas se din sunkiga tråd varje gång jag går in på forumet.
  • Anonym (Muffe)
    SpanskaFlugan skrev 2013-08-31 18:32:55 följande:
    Nej, men jag tvingas se din sunkiga tråd varje gång jag går in på forumet.

    Ja om du är rädd för sunkiga trådar, ska du nog avstå helt och hållet från det här forumet...
  • Anonym (Muffe)
    Anonym (Busk Margit) skrev 2013-08-28 18:18:01 följande:
    Nu har jag även passerat 50 med ett år;) Har en ganska kraftig hårväxt på venusberget(får raka bikinilinjen) Går ner lite på låren och även ganska rejält efter slidan och runt anus några strån.

    👍
  • Anonym (15 årig pojke)
    Anonym (S) skrev 2013-08-29 16:29:54 följande:
    Blev du kåt av att se bilderna ?
    Verkar som du inte har något emot att dina polare kallar henne MILF..
    Vist, kan inte förneka att mamma är snygg och har snygt kropp. men hon är ju en skallad milf, varöfr skulle hon inte få kallas det då? pappa kallar själv mamma milf inför henne och hon skrattar då
  • Anonym (Hairy)

    Har en mörk tät buske uppe på venus och lite tunt hår vid ljumskar och lite hår runt anus oxå. Är några och fyrtio.

  • Drace

    [quote=72494087][quote-nick]Anonym (Hairy) skrev 2014-02-12 14:29:59 följande:[/quote-nick]

    Har en mörk tät buske uppe på venus och lite tunt hår vid ljumskar och lite hår runt anus oxå. Är några och fyrtio.

    [/

    En ryamatta;)

Svar på tråden 40+are med orakat kön