• Ensammor

    Vi som INTE har Facebook!

    Undras just om jag blir ensam i denna tråden, alla har väl facebook? Eller?
    Jag tog bort min profil för snart en månad sen, då jag tröttnade på allt som blev där. Kan inte säga att jag saknar det, men ändå blir det lite tomt ibland.
    Någon mer?

  • Svar på tråden Vi som INTE har Facebook!
  • Gizmo

    Jag har ALDRIG  haft FB och jag tänker inte skaffa det heller! Umgås hellre med människor på riktigt än via en dataskärm.

  • Ensammor

    Hihi, fem år. Det är lång tid det. Man känner sig nästan lite utanför ibland, men det är väl en vanesak kanske.

  • lovea01

    Jag hade facebook när jag va yngre men tröttnade på det. Känns onödigt och förvånad över hur vissa delar med sig rätt så personliga saker ur sitt privatliv. Min man har det och jag tycker det är en sida som bara förstör relationer. Beror såklart från person till person men jag gillar inte facebook alls !

  • Queenie70
    Mangbg skrev 2013-09-06 14:02:30 följande:
    Har aldrig haft Facebook...jag har ett riktigt liv



    Vad är skillnaden mellan att ha fejjan och hänga här liksom....lite väl höga hästar att sätta sig på va ? Skulle alla miljoner facebookanvändare inte ha ett livet utanför skärmen således?
  • lovea01
    Queenie70 skrev 2013-09-06 14:25:36 följande:
    Vad är skillnaden mellan att ha fejjan och hänga här liksom....lite väl höga hästar att sätta sig på va ? Skulle alla miljoner facebookanvändare inte ha ett livet utanför skärmen således?



    Tror det kanske handlar om att vissa har vänner på facebook och pratar bara där, vissa har kanske inte ens träffats. Men anser ändå att de har en tajt relation som vänner. Här pratar man ju om allt möjligt, tycker att Facebook är en helt annan grejj. Det finns säkert oxå människor som bara typ lever ett facebookliv men såklart att de flesta har ett liv utanför...
Svar på tråden Vi som INTE har Facebook!