• jill02

    Ensamstående mamma söker vänner

    Hej är en mamma som är 27 år gammal bor i stockholm, har precis blivit ensamstående mamma med min ettåriga son!

    Skulle vara kul att träffa vänner i samma sits gå ut och fika leka med barnen.

    //Johanna

  • Svar på tråden Ensamstående mamma söker vänner
  • Sote

    Hej, är en 28-årig mamma och blir snart ensam med min 5 månaders dotter. Bor i Farsta, vart bor du?

    //Sofia 

  • mamhannah

    Hej jag är en Mamma å 24 år som bor med min 4 åriga dotter i Gnesta. som gärna träffar nya vänner. :)

  • Izza77

    Hej, här finns en till!! Är 36 år & har en treårig son. Har precis separerat från min sons pappa...med alla de jobbiga känslor det innebär. Vill gärna träffa andra i liknande situation!! Bor i Nacka.

  • Nennan

    Ensam m 3,5 årig tjej bor i Haninge och är själv 30. Träffar gärna andra ensamma mammor eller mammor som letar vänner m barn :)

    Har inte så många vänner som har barn

  • w3s

    Ensamstående Pappa med en dotter på snart 7 år. Är själv 27. Södertälje. Känner knappt någon i stockholm.

  • emmap88

    Hej! Lever tråden än? Är ensamstående med en flicka på snart tre och en fyramånaders. Bor i Kungsängen. Hur har ni det? Någon som skulle vara intresserad av en träff? Hälsning Emma

  • emmap88

    Pappor ska nog gå vägen!! :) Södertälje ligger dock inte runt hörnet. Mötas i mitten? Vart nu de kan vara!

  • w3s

    Hehe ja absolut, bor inte riktigt i södertälje heller, hölö rättare sagt :) men jag är mycket i stan.

Svar på tråden Ensamstående mamma söker vänner