• Anonym (Bedragen)

    Övertygad att 9/11 är en konspiration

    Har studerat det som skedde i USA den 11 september ett bra tag nu och är 110% övertygad att det inte var utfört av Talibaner, Bin Laden eller någon fundamentalistisk muslim alls. Det ger en kalla kårar när man inser att attacken vart planerad av us government i tiotals år, att bilder och berättelser är manipulerade av myndighetsstyrda nyhetskanaler, så som CNA. Att the Twin Towers rasade pga planerad demolition och att även den tredje WT byggnaden, Towers 7 rasade pga demolition, något som de flesta inte ens vet om än idag, att den också rasade, dvs.

    Att de som planerade och utförde detta visste att majoriteten aldrig någonsin skulle tro på att de kunde utföra något sånt här. Det finns mängder med vittnen som vittnar om att de hörde flera tydliga explotioner från byggnaderna. Och på det planet man ser som flyger in i ena tornet, ser man tydligt en bomb som sitter på dess belly. Och folk som vittnar om att det inte var en "commercial airplane" ( United) utan den var grå, såg ut som ett militärplan. Men sen visar nyheterna aldrig mer de klippen. Vissa vittnen försvinner och även dör, fast dom är friska och yngre.

    Även sekten The Illuminati spelkort från 90 talet har tydliga motiv som visar vad som kommer sker, bla ett kort där tornen står i lågor och rasar ner. Och ett kort på Pentagon i lågor.

    Planet som påstås kraschat in i Pentagon lämnar inga delar efter sig förutom en motor, som inte är från en Boeing och inte ens sitter på en Boeing. Hålet ibyggnaden är alldeles för litet, för kort, för att en stor Boeing ska ha passat in. Det finns nästan inga bilder från deras securityskameror och detta är alltså USA mest bevakade och övervakade byggnad med kameror varenda meter.

    Och så planet som gick ner i PA. Helt väck. Finns inget kvar alls förutom ett hål i marken och ytterst få bitar som påstås tillhöra det. Och varför, efter den första attacken, gjorde US Airforce inget utan beordrades att vänta, istället för att motattackera när 4 boeings gått AWOL samtidigt, i världens mest bevakade luftrum?

    Varför gick 4000 judiska Wall Street arbetare inte till sitt jobb den 11 September utan höll sig undan? Något som aldrig hänt förut, i den utsträckningen. Varför skedde en kraftig skiftning av uniteds airlines aktier endast en dag innan attacken, flera personer blev miljonärer efter detta. En kommission av the stockmarket om 9/11 har uppstått pga ett av världens största insider trading brott, så som det ser ut. Hur kunde någon veta att detta skulle ske, förutom de som tog del i det?

    Det finns så många överväldigande bevis att detta inte alls var Bin Laden och hans kumpaner som är omöjliga att ignorera när man väl fått upp ögonen, Och Bush skyllde på Bin Laden redan nån timme efter attacken, hur kommer det sig? Bin Laden blånekade tills det till sist kom ut en grynig och flimrande film där han påstås ta på sig ansvaret men som lika gärna kan vara manipulerad. USA är världens terrorist, massmördare och Satan själv. Detta är bara början. Kan dom göra detta finns det ingen hejd alls. Och detta kommer komma fram även om det inte sker under vår livstid.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-27 21:02
    Jag kan slänga upp tusentals länkar som överbevisar allt, men ingen kommer kolla upp det ändå eftersom det är ju "bara bluff" eftersom jag är partisk. Det måste sökas upp av er själva, om ni är intresserade nog. En del är även rädda och vill inte övertygas och hanterar det på det enda sätt dom kan, med att håna.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-27 21:56
    ?The complete lack of evidence is the surest sign that the conspiracy is working?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-01 02:40
    Delta gärna i denna intressanta diskussion, vill gärna höra från alla håll och vinklar. Berätta gärna vad du tror och varför. Men håll dig till ämnet. Ingen urspårning tack, där en gör narr av en annan. Det behöver inte vara så komplicerat. Ger det inte mer utbyte av att ta del i en tråd som kan vara givande, oavsett vilken sida man står på. Tyvärr har jag varken ork eller lust att behöva sitta och försvara mig från tjugo pers som gaddat upp sig mot mig och vill förlöjliga allt det jag skriver. Inte heller har jag ett dyft att dölja från andra trådar jag svarat i ( vilket var gjort med vett och hyfs utan att förlöjliga ts) vilket en här skulle vara lustig och trodde han kunde "avslöja" mig med något. Ett svar jag gett om vad jag ansåg om läkemedelsindustrin. Och det står jag fast vid än idag. Så, hyfsad ton tack! Inget löjl om foliehattar och diverse annat som inte tillför diskussionen ett dyft. Det går även bra att ställa frågor till varandra. Den som vill lägga upp länkar är välkommen att göra det. Är det nåt jag glömt?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-01 02:45
    En länk till ett klipp som är svårt att vifta bort:





    Fortsättning:



    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-01 03:22
    Fruktansvärt! :(





    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-01 03:37
    Pentagon:





    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-01 17:54
    911: In Plane Sight.





    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-02 02:45
    Var och en får gärna vara övertygad om sin tro på hur 9/11 gick till, jag vill väldigt gärna läsa/höra fler officiella förklaringar, hur det gick till. Tyvärr blir det att ju mer jag hör, ju mer övertygad blir jag om min tro. Som jag sagt, när jag väl började forska i detta, ju mer jag läste, fanns det ingen återvändo.

    En del får det om bakfoten och tror att jag är i tråden för att reta alla besserwissers, så är inte fallet, lovar.

    Det behöver inte bli bråk om saken, så pass att tex fru penna måste ta till oförskämda ord och kalla mig oförskämda saker. Sånt bryr jag mig inte om. Däremot uppskattar jag alltid en good ol' debatt. Vi behöver inte bete oss som politiker mot varandra? No?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-04 15:34

    Mycket bra och skrämmande.





    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-04 21:00
    Fakta om wtc7 kollaps ( lovar, inte så långt)



  • Svar på tråden Övertygad att 9/11 är en konspiration
  • Anonym (samma man?)

    Låt mig gissa... Det var Osama-Obama som gjorde det va?

  • Anonym (samma man?)

    Asså rätta mig om jag har fel.. Är inne på HAARP just nu, så jag har inte hunnit läsa upp mig så mycket på detta...

  • Anonym (z)

    se konspiration58 och fundera lite över detta och zeitgeist 

  • Anonym (Fejk)

    Personligen fattar jag inte hur någon kan tro på den officiella versionen.

  • Anonym (samma man?)
    Anonym (z) skrev 2013-09-27 20:10:55 följande:
    se konspiration58 och fundera lite över detta och zeitgeist 

    Hade planer på att ta disken sååå...
  • Anonym (Bedragen)

    Jag är inte den enda som är övertygad om detta, så jag är ju knappt ensam i min sinnesrubbning då. Det är bara att googla på det eller söka på youtube. Det tog ett tag för mig med innan jag blev övertygad, men har man en gång blivit det så finns det ingen återvändo. Bevisen är allt för överväldigande. USA har alltså bombat och mördat massor av oskyldiga människor i både Afghanistan och Irak. Även krig är pengar. Men man ser ju oftast endast det man vill se. Och det var det US Gov. visste när dom planerade och utförde detta dåd. Det är alltför mäktigt för dom flesta att kunna tro att det är möjligt.

  • Anonym (z)
    Anonym (samma man?) skrev 2013-09-27 20:16:35 följande:

    Hade planer på att ta disken sååå...
    var mest riktat till ts, och jag vill ju inte störa dina fredagsplaner så gå du och diska för all del :)
  • Tow2Mater
    Anonym (Bedragen) skrev 2013-09-27 20:17:17 följande:
     Även krig är pengar.
    Precis. Googla hur mycket det KOSTAT, och fortfarande KOSTAR USA och de Amerikanska skattebetalarna!
Svar på tråden Övertygad att 9/11 är en konspiration