• Anonym (Mystiskt)

    Bajset när man flyger

    Jag undrar verkligen en sak. Vad i hela friden händer med bajset när man bajsar i flygplan? Jag har hört att det "spottas" ut i luften bara. Kan detta vara sant? Ja menar...tänk om någon är ute på en promenad och bara får bajs på sig? Jag har inte varit med om det, har ni det? Eller känner ni någon som drabbats? Det låter lite konstigt, men det är bara en sak jag alltid undrat utan att få svar på helt enkelt.

    Det borde inte vara tillåtet, eller ?

    OBS jag kom inte på någon annan stans att placera tråden under,

  • Svar på tråden Bajset när man flyger
  • Selfish Geene

    Ja bajset faller rakt ner, det är därför man inte får lämna sin plats innan planet har kommit en bit från flygplatsen.
    Det är även därför det anses som god sed att inte använda flygplanstoaletten för "nr2" när man passerar över bebyggelse utan väntar tills planet befinner sig över tex vatten

  • Anonym (fia)

    Jag har varit med om det. Eller ja, inte jag personligen såklart, men en kompis till mig fick bajs i huvudet när vi var ute i skogen och plockade blåbär. Eftersom det enligt polisutredningen föll från ca 10 000 meters höjd hade det en fart på 1595 km i timmen, så hon dog ögonblickligen och det blev ett 80 cm djupt hål i marken där hon hade suttit. Han som bajsade fick 6 år för vållande till annans död. I rättegången hävdade han att han trodde att det hamnade i någon behållare i planet på något sätt, men hallå, alla vet väl att det bara spottas ut i luften?

  • Anonym (Hahaha)
    Selfish Geene skrev 2013-09-27 20:26:05 följande:

    Ja bajset faller rakt ner, det är därför man inte får lämna sin plats innan planet har kommit en bit från flygplatsen.
    Det är även därför det anses som god sed att inte använda flygplanstoaletten för "nr2" när man passerar över bebyggelse utan väntar tills planet befinner sig över tex vatten


    Hahahaha
  • Anonym (Hahaha)
    Anonym (fia) skrev 2013-09-27 20:30:21 följande:

    Jag har varit med om det. Eller ja, inte jag personligen såklart, men en kompis till mig fick bajs i huvudet när vi var ute i skogen och plockade blåbär. Eftersom det enligt polisutredningen föll från ca 10 000 meters höjd hade det en fart på 1595 km i timmen, så hon dog ögonblickligen och det blev ett 80 cm djupt hål i marken där hon hade suttit. Han som bajsade fick 6 år för vållande till annans död. I rättegången hävdade han att han trodde att det hamnade i någon behållare i planet på något sätt, men hallå, alla vet väl att det bara spottas ut i luften?


    Hahaha
  • hrewak
    Anonym (fia) skrev 2013-09-27 20:30:21 följande:

    Jag har varit med om det. Eller ja, inte jag personligen såklart, men en kompis till mig fick bajs i huvudet när vi var ute i skogen och plockade blåbär. Eftersom det enligt polisutredningen föll från ca 10 000 meters höjd hade det en fart på 1595 km i timmen, så hon dog ögonblickligen och det blev ett 80 cm djupt hål i marken där hon hade suttit. Han som bajsade fick 6 år för vållande till annans död. I rättegången hävdade han att han trodde att det hamnade i någon behållare i planet på något sätt, men hallå, alla vet väl att det bara spottas ut i luften?


    Hahahaha! Fy fan vad jag garvade! Tack för veckans skrattattack!! :D
  • Harmagedon

    Jaa...det är verkligen märkligt att vi klarat av att skicka människor till månen men ännu inte kommit på hur vi ska lösa bajsandet ombord på flygplan.

  • Anonym (Frågvis)

    Varför i hela friden ligger den här tråden under "sex & sånt"?

    Flygbajsfetischism?

  • Anonym (Frågvis)
    Selfish Geene skrev 2013-09-27 20:26:05 följande:
    Ja bajset faller rakt ner, det är därför man inte får lämna sin plats innan planet har kommit en bit från flygplatsen.

    Det är även därför det anses som god sed att inte använda flygplanstoaletten för "nr2" när man passerar över bebyggelse utan väntar tills planet befinner sig över tex vatten

    Risken för pissregn och annat skitväder är överhängande.
Svar på tråden Bajset när man flyger