• Eva 18

    Barn med man som redan har barn..

    Jag har träffat en man nu som jag är tillsammans med. Då jag träffade honom så visste jag ingenting om att han haft barn sedan tidigare, det var ingenting han berättade. Efter 6 månader så hade jag en dröm om att han hade barn, så jag tog mig i kragen och frågade? Han svarade att han inte hade det och undrade var jag fått det ifrån och yada yada.. Efter ca 1 månad så tog jag upp det igen av ren slump och frågade hur många ggr som helst då han tillslut erkände att han haft 2 stycken sedan tidigare, men han har ingen kontakt med dom och att det var inga såkallade "kärleksbarn". Jag har inga barn sedan tidigare och vill ha barn, men tanken att han haft 2 sedan tidigare gör mig besviken och att jag känner att mitt barn ska vara först för både mig och min kille, jag är ju endå 23 och tycker ej att det finns någon bortförklaring att det ej finns någon annan. Men nu är det så att jag har känslor för denna man, men att han haft barn förrut gör att jag vill kräkas och må dåligt. Dessutom stör det väldigt mkt i vår relation då jag börjar tänka på det och gör mig irriterad osv. Hur ska jag göra? Är jag knäpp för jag tänker på detta sätt?


  • Svar på tråden Barn med man som redan har barn..
  • beccagranen

    Jag förstår dig. Hade det vart så att han har barn och en ralation till dom så är det ok, men att inte ha kontakt med sina barn säger inget gott om människan. Och att vara så oansvarlig och göra samma "misstag" två gånger gör det än värre, oansvarligt. Nej jag skulle ha onda aningar om denna pojk. Jag var själv ungförälder, och träffa många andra under den tiden. Många förhållanden sprack, men de tonårsföräldrarna tog sitt ansvar som föder trotts allt.

  • tundra

    En man som skiter i sina barn...
    Vilket fynd.

    Då är man mindre än en lus.

    Skaffa en till bebis som han kan "älska" på avstånd. (Inte.)

  • Severus

    Endast en komplett hjärndöd människa vill skaffa avkommor med honom

    Han har visat VAD han är för något(inte vem) 


    Piece of cake to get rid of a piece of shit...
  • Ellie

    Det är illa nog att han inte bryr sig om sina tidigare barn, men att han dessutom förnekar deras existens på direkta frågor skulle få mig att se mig om efter någon annan.
    Här har du en man som inte tar ansvar, och som ljuger dig rätt upp i ansiktet.

    Jag har själv barn med en man som har barn sedan tidigare, men han är en fantastisk pappa för dem. Det gör mig ingenting att vi inte fick vårt första barn tillsammans. Jag visste ju om att han skulle vara bra med barn, och varje barn är ändå unikt. För honom har det varit första gången att ha barn med just mig, och det går ju inte att jämföra med tidigare erfarenheter. Tycker du ändå att det är en jobbig aspekt så skall du förstås undvika män med barn sedan tidigare.

  • Eva 18

    Dock har jag dumpat fanskapet nu. Han bevisade verkligen vad han gick för,och thank god att jag slutade i tid, för just nu är han spelmissbrukare och har knappt något liv. 

    Jag undrar verkligen hur man kan leva på sina lögner och tro sig vara en sann person, det blir lixom att dom tror på sina egna lögner.

    Att ljuga om sina barn existens, gjorde både ont för mig samtidigt som jag blev besviken.Ja ja, jag hoppas att den nya killen är bättre som jag nu träffat.
    Men kan säga att det förra förhållandet gav skador i tro, hopp och även kärlek för den delen.

Svar på tråden Barn med man som redan har barn..