Inlägg från: Anonym (Vilken härlig tr) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vilken härlig tr)

    Skuldfri och smal före 30 :)

    Vad härligt TS, du går framåt ett par steg varje dag och månad. Du kommer att lyckas, jag behöver peppa mig själv att få ett nytt jobb nu faktiskt. Men jag söker och söker och ska hitta ett till jul har jag bestämt. Din tråd känns som en pepptråd för mig också TS, vad glad jag blir av din tråd, du gör nåt åt din situtation och har stenkoll och du gör nåt för att må bättre. Jag tycker du är värd en stor ros TS.

  • Anonym (Vilken härlig tr)

    Hejar på dig TS vilket härligt go och vilken inställning till att ta itu med problemen och göra det man kan av dagarna och dagen, tycker din tråd är så peppande att läsa och det kommer att gå bra för dig.

  • Anonym (Vilken härlig tr)

    Vilken enormt härlig inställning och vilket driv, att ta tag i sina problem och vilken underbar sambo också, som förstår och som accepterar dig för den du är. Och kul att du gjort budget. Tycker ditt driv är underbart, vilken härlig inställning och du kommer att klara detta, lycka till.

  • Anonym (Vilken härlig tr)

    Jättebra TS att försöka rensa förråd och bland kläder, det finns säkert en del kläder att sälja och kanske saker också. Lycka till du har en så härlig inställning och vilket härligt driv som sagt. Du kommer att klara dina mål innan 30

  • Anonym (Vilken härlig tr)

    Jag tycker din inställning är underbar TS det känns så positivt att läsa din tråd och hejar på dig, och du klarar detta. Du tar tag i problemen och det är ett stort steg och du gör nåt åt dem, det är ett annat. Heja dig TS

  • Anonym (Vilken härlig tr)

    TS hoppas att det går bra för dig, tycker din inställning är härlig.

  • Anonym (Vilken härlig tr)

    hejehej,vilken naivt tänkande att du aldrig skall hamna där. Jag har aldrig gjort det, men man vet aldrig bakgrunden till varför man hamnar i skuld och döma alla som hamnar i skuld är fel, det kan vara en sjukskrivning, skilsmässa eller arbetslöshet eller nåt annat privat, vad vet du naiva person om sånt.

  • Anonym (Vilken härlig tr)

    Jättebra jobbat TS och det kommer att gå bra för dig och gott nytt år

  • Anonym (Vilken härlig tr)

    TS tycker du är superduktig din härliga motivation smittar av sig på mig, och jag har blivit motiverad att ta tag i mina problem på samma sätt som dig. Vet att du klarar det med den motivationen du har Ts.

Svar på tråden Skuldfri och smal före 30 :)