• Snartfrueriksson

    Vi som planerar att starta bebisverkstaden i juni 2014

    Någon mer som drar igång bebisverkstaden i juni? Vi ska gifta oss 14e juni så efter de drar den igång :) längtar så otroligt mycket :D

  • Svar på tråden Vi som planerar att starta bebisverkstaden i juni 2014
  • deddan

    Hej!

    Vi planerar också att börja i Juni! Längtar så himla mycket.. Tittar redan på barnvagnar och allt annat

  • underbaraSt

    Hej! Här ska vi nog också börja i juni! Min kille vill plugga klart och han är klar 1 juni och har troligtvis jobb efter det. Det var faktiskt igår han sa att han kan tänka sig att börja försöka då så jag blev ju överlycklig. Jag har nämligen velat ganska länge :) Jag började leta efter en tråd som denna så det var kul att den fanns! Nu är det ju visserligen en stund kvar till juni men tills dess kan det vara kul att börja planera. Det blir mitt första barn :)

  • deddan

    UndebaraSt: Vad kul med en till i tråden! Håller med om att det känns som ett tag tills dess, speciellt när man längtar.. Detta blir också vårt första barn! Har du fått vänta länge på att din pojkvän ska bli redo att börja försöka?

  • Snartfrueriksson

    Välkomna :) De blir vårt första barn oxå :) vi är redan redo men eftersom att vi ska gifta oss så får de vänta tråkigt nog :( har ni funderat på namn? Vi har bestämt våra redan, blir Elin eller Elias :)

  • deddan

    Det är så lustigt för vi gifter oss också i sommar! Men vill vara gifta innan vi skaffar barn, sen ska vi även göra en lång resa i sommar så passar inte så bra att vara gravid just då.

    Vad söta namn! Vi har Benjamin, Julia, Fabian och Zackarias ganska högt upp på listan! Hur gamla är ni och var bor ni? :)

  • Snartfrueriksson

    Okej fina namn! Vi reser oxå i sommar fast i 2 veckor bara. Jag fyller 25 om någon vecka o sambon är 31 vi bor mellan Stockholm o Uppsala ni då?

  • deddan

    Jag är 20 och sambon fyller 24 nu snart :) - bor också lite utanför Stockholm!


    stay strong.
  • underbaraSt

    Ja, jag har velat i kanske ett år men har ändå förstått att killen självklart ska vilja också. Så först har jag fått vänta in honom och nu har jag äntligen fått veta ungefär när :) 

    Grattis till att ni ska gifta er! Killen friade till mig förra sommaren så vi ska väl också gifta oss men det blir om ett tag. Barn får nog komma först.

    Vi har funderat på Vincent och Jenna. Min kille vill ha en Mira också så vi får se vad det blir. Vi tänker inte ta reda på könet. Hur har ni tänkt göra?

    Jag är 24 år och killen är 23. Vi bor i värmland. Min bästa vän, som har en ettåring redan, ska troligtvis börja försöka med nummer 2 i juni! Så himla kul när jag fick veta det. Hon bor i Sthlm :)

Svar på tråden Vi som planerar att starta bebisverkstaden i juni 2014