• Flickanx2

    Var i hela fridens namn får de tag på skiten???

    Har tonåringar och äldre barn. Ett litet också. De har olika behov av uppmärksamhet och det är så klart jätteroligt. För det mesta...

    Det finns dock ett område där jag känner mig osäker. När jag var ung levde vi "farligt" också men det var på ett annat sätt liksom. Det fanns sprit och cigaretter men mer hade vi inte tillgång till och tur var väl det. Våra föräldrar var säkert rädda när vi var ute på stan och rände men då var det mest saker som slagsmål, övergrepp och andra hemska saker.

    Detta finns än idag men det har kommit så mycket andra saker som jag kan tycka är farligare! Piller och röka som jag inte har en susning om vare sig hur de får tag i det eller vad som händer och sker när de är höga.

    Har så klart försökt ta reda på så mycket jag kan men känner mig ändå så osäker! Blir frustrerad över att jag inget kan göra och jag skulle vilja  få tag i de där som säljer och tjänar storkovan på att en del ungdomar faktiskt går ner sig totalt. Kanske för all framtid?

    VAR I HELA FRIDENS NAMN FÅR DE TAG PÅ SKITEN????

    Det hade jag velat veta? Vem är det som säljer så jag kan skydda mina barn från det? Hur vet man att ungdomarna har "fel" sorts kompisar?

    Någon annan än jag som känner så här? 


    128
Svar på tråden Var i hela fridens namn får de tag på skiten???