• enola

    Är du Årets FL-fotograf 2013? - Vinn fina kameror från Nikon!

    Jag vill vara med och tävla i Årets FL-fotograf. Jag har läst reglerna och vet vad som gäller:
    1. Lady Gaga
    2. Lady Paraplyh
    3. TheMrs
    4. HelenFr
    5. Sötare
    6. Kittykat
    7. Boothwalker
    8. Apopan
    9. Cina72
    10. Linnisch
    11. Nyfiken gul
    12. Severus
    13. Lillasmulan
    14. beckybe83
    15. Yrpannan
    16. Maria222
    17. Mikipiki
    18. enola
    19.
    20.

    .(Fortsätt lägga till nummer när listan är full. Det finns ingen begränsning på antalet deltagare i början)
    Kopiera hela det här inlägget från den senast anmälda och skriv in ditt namn i listan.

  • enola
    Madame Mom skrev 2013-11-22 12:46:53 följande:
    Måste få fråga här då jag väldigt gärna vill ha ett svar.
    Varför kör du/ni det poängsystemet som så tydligt blir helt galet? Vi såg ju resultatet av det förra året. Tycker, helt ärligt, att du borde vara öppen för ett mer rättvist poängsystem...

    Åsikter om det?

    Mvh
    Ulrika
    Vad var det som var tokigt med det systemet? Jag var inte med, men var det inte vanlig rösträkning?
  • enola
    Lillasmulan skrev 2013-11-22 14:28:11 följande:
    Får man bara skicka in en bild per tema? Eller får man tävla med flera bilder?
    En per tema
  • enola
    Anton Chigurh skrev 2013-11-22 22:54:40 följande:
    Hmm, jag skall omvärdera mitt oåterkalleliga beslut. Kan Birgitta Dahl...så kan jag. 

    Skall se om jag hittar lämpligt material i gömmorna.... 
    Hm, första gången... någonsin, tror jag, som jag hör någon referera till Birgitta Dahl. Åtminstone de senaste tjugo åren och definitivt den första gången i fotosammanhang.

    Mycket bra beslut dock! Glad
  • enola
    Lonlely Wolf skrev 2013-11-27 18:56:59 följande:
    Det är ju precis så det är att länkar man till FB då blir det ju röstfiske och de som har massor med vänner som känner bilderna får mer röster så felet är att man får lägga ut på FB. Alltså inte seriös tävling.......
    När det gäller nästa deltävling, porträtt, känns det lite fel att länka. Antar att de allra flesta har fotat folk i sin närhet och då är det ju självklart att vänner och bekanta förstår vilken blid man tagit.
  • enola
    Boothwalker skrev 2013-11-27 20:19:26 följande:
    Efter tre deltävlingar åker de med minst poäng ut.
    Hur många är det som går vidare?
  • enola

    En liten undring... När sållar ni bort de som fått minst poäng? Eftersom deltävlingarna går omlott menar jag. Naturtemat har ju redan börjat när närbildsomröstningen slutar.

  • enola
    Boothwalker skrev 2013-12-04 00:07:27 följande:

    Midnatt ons-tor tar jag skärmdump på den pågående tävlingen och de poängen gäller för sållning.


     


    Ni som har över 12 poäng kan skicka bidrag till natur. Jag kan inte garantera att ni går vidare men har ni under har ni tyvärr inte gjort det.


    Ok :)
  • enola
    Lillasmulan skrev 2013-12-04 20:22:08 följande:
    Inget svar. Nähä. Då antar jag att det är ok med kompisröster? Obestämd
    Kan också vara så att Boo (som väl är den vars ord vi ska lita på i det här fallet) inte har haft tid att svara. Vad vi andra tävlande säger är ju ganska irrelevant Glad
  • enola
    Boothwalker skrev 2013-12-04 20:38:30 följande:

    Jag ska prata med bossen =)


    Personligen tycker jag röstfiske är rätt trist. Jag vill då inte vinna pga det.


Svar på tråden Är du Årets FL-fotograf 2013? - Vinn fina kameror från Nikon!