• Anki Lingserius

    "Prematurpäron" i Farsta?

    Hej på er där ute! Jag födde en underbar liten kille på tok för tidigt, v 29+6. Han vägde 1632 & var 40 cm lång. En riktig liten prutt ;) vi bor i Farsta och undrar helt enkelt om det bor fler prematurisar här? Vore kul att träffas & prata med någon som har varit med om samma nervretande historia...


  • Svar på tråden "Prematurpäron" i Farsta?
  • viseversa

    Gå till farstaängens öppna förskola. Underbart ställe med massa trevliga människor. Finns en tjej där med en son som är född för tidigt. Dock är pojken 1år nu. Men om du inte varit där gå dit. Det är väldigt trevligt. Jag hängde där MASSOR när jag bodde i Farsta för bara 1,5mån sen.

  • viseversa

    Dom har öppet må,ti,ons,tors. Öppen förskoleverksamhet mellan 9-12. På tisdagar är det BARA bebisar som får komma. Bebisar mellan 0-9mån. Fredagar är det stängt. Sångstund varje dag kl.10

  • Kejo

    Inte prematurpäron men dock nybliven förälder i farstaområdet (Vidja).

    Kände inte till denna öppna förskola - men så tillhör jag inte Stockholms kommun, så jag har bara kikat i Huddinge kommun. Men detta ställe ska jag absolut besöka tillsammans med min 7-veckors tös. Toppen att träffa fler föräldralediga

  • Kejo
    Anki Lingserius skrev 2013-12-01 07:10:10 följande:
    Vad roligt Kejo, då kanske vi ses där :)



    Jajamen
Svar på tråden "Prematurpäron" i Farsta?