• Anonym (Gravidtjej)

    Lite mer ovanliga sex ställningar för gravida?

    Jag & sambon ska ha barn om 4 månader. Jag undrar nu om de finns någon annorlunda sex ställning som funkar bra när man är gravid..?

    Inte Doggy, missionären, rida eller något sånt "vanligt" lite mer porrigt om man säger så.

    Tack för svar!

  • Svar på tråden Lite mer ovanliga sex ställningar för gravida?
  • Robert 832

    De vanliga är ju just vanliga för att de är bekväma. Om man är gravid så slår det mig att det är svårt med alldeles för akrobatiska ställningar. Ståennde kanske? Eller att du lyfts upp i stående ställning. Sexgunga?

  • Anonym (Gravidtjej)

    Ja, stående kanske kan passa! :)

    Tack, men har du nå förspels tips då? Man känner sig inte så sexig just nu. Men jag vill försöka så mycket som möjligt för sexlusten finns hos båda men de är ju så fruktansvärt tråkigt att göra samma sak hela tiden. :p

  • Robert 832
    Anonym (Gravidtjej) skrev 2013-11-30 14:58:25 följande:
    Ja, stående kanske kan passa! :) Tack, men har du nå förspels tips då? Man känner sig inte så sexig just nu. Men jag vill försöka så mycket som möjligt för sexlusten finns hos båda men de är ju så fruktansvärt tråkigt att göra samma sak hela tiden. :p

    Finns väldigt många som tycker gravida tjejer är jättesexigt. Istället för att det är ett hinder försök lägg fokus på magen på ett positivt sätt. När ni ligger tätt, hånglar och smeker varann så be partnern ägna din mage uppmärksamhet. Smek den med långa dra medan handen letar sig endera mot brösten eller mellan benen eller på vägen mellan dessa två. Då blir magen en del av njutningen och du kan känna dig mer sexig. Förspelstips... Beror ju på vad man gillar och det är så väldigt olika. Pröva något ni inte gjort tidigare. Personligen tycker jag nya upplevelser är sexiga bara för det spännande i att pröva men det är jag. Har ni aldrig testat rimjobs så kan ni pröva det... Men duscha och sköt hygienen först.
Svar på tråden Lite mer ovanliga sex ställningar för gravida?