• Anonym (Chockad!)

    Jag är i chock! Jag tror jag har plussat!!!

    Jag vet inte hur jag ska reagera. Försökt i 1,5 år. Flertal kurer med Pergotime. Inget har hjälpt. Hoppet var extremt långt borta och plötsligt blir jag riktigt chockad! Jag tror jag har plussat idag! Kanske redan i fredags. Tog en sticka i fre där jag först inte såg mkt. Ca 10 min såg jag nått litet. Iväg o köpte nytt test. Testade idag söndag med Aco Preg och efter 5 min som angiven tid kom ett svagt streck. Efter 10 min synligt men rätt svagt. Ändå fullt synligt o färgat. Helt chockad!! Vågar jag tro på detta? Vad gör jag nu? När ska jag kontakta gynekolog och BM? Tack för svar! :)

  • Svar på tråden Jag är i chock! Jag tror jag har plussat!!!
  • Anonym (Chockad!)

    Redan nästa vecka eller ska man vänta lite? :) tack!

  • any19877

    Ja, ring på måndag. Alla MVC har olika praxis så hör med de när de vill att du ska komma på första möte;)

  • Anonym (Chockad!)

    Tack allihop! Jag ska nog ta ett test till imon o sen ringa. Jag kan liksom inte tro att de är sant :) Tack för hjälpen!

  • Anonym (Chockad!)

    Man är ju så dum. Vill testa igen för att få säkert svar igen. Visst är man dum! ;) haha Men de känns så overkligt då jag börjat ställa in mig på IVF eller adoption. Visst är det den bästa julklapp man kan få!! Om graviditeten nu går vidare och håller sig kvar så är jag inte tillräckligt långt gången till jul för att kunna säga till våra familjer. Eller ska man göra det iaf? Borde vara i v 8 då bara. Vågar jag tro på det? Har ni känt det samma när ni fick första plusset? :)

  • Anonym (J)
    Anonym (Chockad!) skrev 2013-12-09 07:07:49 följande:
    Man är ju så dum. Vill testa igen för att få säkert svar igen. Visst är man dum! ;) haha Men de känns så overkligt då jag börjat ställa in mig på IVF eller adoption. Visst är det den bästa julklapp man kan få!! Om graviditeten nu går vidare och håller sig kvar så är jag inte tillräckligt långt gången till jul för att kunna säga till våra familjer. Eller ska man göra det iaf? Borde vara i v 8 då bara. Vågar jag tro på det? Har ni känt det samma när ni fick första plusset? :)
    Jag hade nog berättat :P Har själv försökt över 2 år så jag hade inte kunnat hålla mig, dessutom vill man ju ha stöd OM det inte skulle gå vägen vilket det SKA göra för dig :) 
Svar på tråden Jag är i chock! Jag tror jag har plussat!!!