• Anonym (sugen på en we-vibe)

    Hur mycket skulle du betala för en we-vibe 4

    Känns som alla har en w-vibe 4 snart dildoonline.se/We-Vibe-4

    Hur mycket har ni betalat för er?
    Själv är jag väldigt sugen men tycker dom är alldeles för dyra... Jag som är snål eller?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur mycket skulle du betala för en we-vibe 4
  • Anonym (...)

    Jag köpte en we Vibe 3 i Amsterdam när den var ny, kommer inte riktigt ihåg vad den kostade, men drygt 50 euro.

  • Anonym (?)

    Fattar inte riktigt hur man använder den där. Ska man alltså ha en del av den i sig och en utanpå? Det måste bli trångt där inne Obestämd

  • Cheeses

    Vad ska man med en we-Wibe till egentligen? Är det för män som saknar händer och tunga?

  • Anonym (Fundersam)

    Jag kollade runt lite på nordiclovestore.se och fick nys om We-vibe. Vad är det för skillnad mellan dem olika? Är det värt att lägga dem extra hundringarna för att få den nyare varianten sexleksak?

  • we lover

    Det är en grym skillnad mellan dom olika! Fyran har både starkare motorer, helt vattentät, är mindre och sitter bättre på plats än sina föregångare så det är absolut värt ett par kronor extra för den senaste versionen.

  • Anonym (Sugen)

    Köp på box2you så betalar du under 1000 lappen. Tror de är billigast just nu helt klart. Mot vissa skiljer det 500kr!

    box2you.se/index.php&path=91

  • Fru36

    Vi har köpt vår hos www.dildoonline.se fördelen där tyckte vi var att då ingick ett lämpligt glidmedel i priset så dom är nog billigast om det nu är det som man värdesätter högst när man ska köpa leksaker...

  • Anonym (Fundersam)

    Okej, tack för svaren. Kanske blir en we-vibe 4 då :)

  • katarinapersdotter

    Självklart är den senaste versionen We Vibe 4 bättre än de tidigare vibratorer. Den är uppgraderad men tyvärr är den mycket dyrare. Det är samma sak som IPhone. Alla ska ha den senaste bara för att den är ny. Men jag tycker att We Vibe 3 är lika bra och det bästa att man han hitta den på rea hos många webbshops nu. Medan We Vibe 4 kostar ca. 1500 kr kan man köpa trean för ca. 900 kr. Jag tycker att det är en bättre deal i alla fall. Kolla här t.ex.

    www.sinful.se/we-vibe-3-tradlos-och-fjarrkontrollerad-parvibrator

  • Anders 386
    Cheeses skrev 2014-01-03 15:08:13 följande:
    Vad ska man med en we-Wibe till egentligen? Är det för män som saknar händer och tunga?
    Det är för dom män som har svårt att slicka klittan samtidigt som dom har kuken i fittan. Försök får du se, det är skitsvårt...
  • Anonym (Nöjd)

    Jag köpte en We Vibe 3 förra veckan och är väldigt nöjd. Den är helt vattentät, vibrationerna är starka och den satt på bra under själva sexet. Det skiljer sig inte några kronor mellan 3an och 4an utan några hundralappar. Gå in och kolla på pricerunner, där visar dem alla priser och internetshoppar, svart på vitt :)

  • Anonym (Sugen)

    Varför köpa gamla modellen när man kan köpa nya för samma pengar? Bara att googla och kolla vem som är billigast så svårt är det inte...

  • Anonym (Nöjd)

    Ja, precis, google så får du se att den nyare modellen ÄR dyrare

  • Supernöjd

    Har precis fått hem en We-Vibe 4 för 995 kr. Beställde den innan kl. 14 ena dagen och hade den i lådan dan efter! Att den dessutom funkar hur bra som helst är ett mirakelSkrattande. Hittade den på en väldigt trevlig sajt, www.joyland.se. Där fanns en massa annat trevligt också och som det verkar, till väldigt bra priser. Tror det var något tillfälligt erbjudande, eller så. Kollade idag och det gällde visst fortfarande.

    Lycka till!

  • Monchichier
    Supernöjd skrev 2014-03-13 20:19:46 följande:
    Har precis fått hem en We-Vibe 4 för 995 kr. Beställde den innan kl. 14 ena dagen och hade den i lådan dan efter! Att den dessutom funkar hur bra som helst är ett mirakelSkrattande. Hittade den på en väldigt trevlig sajt, www.joyland.se. Där fanns en massa annat trevligt också och som det verkar, till väldigt bra priser. Tror det var något tillfälligt erbjudande, eller så. Kollade idag och det gällde visst fortfarande.

    Lycka till!
    Reklam är inte tillåtet på forumet och speciellt inte smygreklam.
    Fy skäms!
Svar på tråden Hur mycket skulle du betala för en we-vibe 4