• scaras

    Hjärtformad badkardkudde..

    Tjo!
    Känns som jag bara använder Fl till att fråga efter grejer.. men det är ju så smidigt med allt folk här som alltid vet nåt.. Skrattande

    Så, de där söta hjärtformade kuddarna att ha på badkarskanten, vart tusan hittar man dom??? På alla sidor på nätet jag får upp har ju kuddarna utgått, suck..  Kollat CO, rusta o de där ställen med där jag trodde de skulle finnas men icke.
    Nån som sett nån sån kudde nyligen??


  • Svar på tråden Hjärtformad badkardkudde..
  • scaras
    Gullego skrev 2014-01-03 14:14:58 följande:
    Jag köpte min i Ullared alldeles nyligen :)
    Ahh.. där finns de såklart. Synd att det är tvärs över landet typ för att åka dit.
  • Fia 28

    Tror min är köpt på Jysk för x antal år sen. Du skulle kunna få min om du bodde närmre.

  • scaras
    Betty Boop skrev 2014-01-03 15:28:11 följande:
    Måste du ha just en hjärtformad kudde? Jag brukar använda en nackkudde från Ikea. Bara att ta bort tygöverdraget och bara använda den uppblåsbara plastdelen. Jätteskönt!

    En sån här menar jag:
    www.ikea.com/se/sv/catalog/products/50237199/
    Hehe.. nä måste absolut inte vara en hjärtformad bara det att jag tycker de ser så söta ut. Har aldrig ens testat nån så klart det funkar lika bra med något annat. Tack för tipset!
  • jag med01

    Jag har en sån som jag köpt på lagerhaus, det var visserligen ett par månader sen men jag tyckte jag såg att dom hade dom nu precis innan jul..

  • scaras
    jag med01 skrev 2014-01-03 17:05:20 följande:
    Jag har en sån som jag köpt på lagerhaus, det var visserligen ett par månader sen men jag tyckte jag såg att dom hade dom nu precis innan jul..
    Åh, det måste jag kolla, vore ju perfekt. Har kollat deras webshop och där fanns den inte med men de kanske har lite annat sortiment i affärerna.
  • Love35

    Såg din et år gamla tråd ooch chansar att du svarar. Jag har samma problem just nu då jag letar efter en hjärtformad badkarskudde. Hittade du någon till slut och i så fall var?
    tack för hjälpen på förhand!

  • hårsnodd
    Love35 skrev 2015-01-25 00:23:11 följande:

    Såg din et år gamla tråd ooch chansar att du svarar. Jag har samma problem just nu då jag letar efter en hjärtformad badkarskudde. Hittade du någon till slut och i så fall var?

    tack för hjälpen på förhand!


    Jag köpte en alldeles nyss i Ullared. Kostade runt 30 kr.
Svar på tråden Hjärtformad badkardkudde..