• Anonym (Lover)

    Gillar du att din älskare/ kille/man slickar och suger på dina fötter/tår..?

    Varför/ varför inte?

  • Svar på tråden Gillar du att din älskare/ kille/man slickar och suger på dina fötter/tår..?
  • Anonym (Claudia)

    Ja, som bara den... Om jag är nära att komma och han slickar mig mellan tårna så kommer jag över gränsen..

  • Anonym (Lover)

    Mums..

    Själv blev jag nästan av med huvudet då hon sparkade till av skratt..  Trodde hon skulle gilla detta..

  • Anonym (Claudia)
    Anonym (Lover) skrev 2014-01-09 19:17:34 följande:
    Mums..

    Själv blev jag nästan av med huvudet då hon sparkade till av skratt..  Trodde hon skulle gilla detta..
    Haha, den risken finns ju med om det är en kittligare variant.. Prova fotmassage istället om du gillar fötter?
  • Anonym (råger)

    inte en erogen zon för mej
    över
    huvud
    taget

  • Anonym (Lover)
    Anonym (Claudia) skrev 2014-01-09 20:29:47 följande:
    Haha, den risken finns ju med om det är en kittligare variant.. Prova fotmassage istället om du gillar fötter?
    Fotmassage gillar hon.. Och jag vet att hon gillar detta.. Cool
    Men jag visste inte att hon skulle reagera så starkt på att slicka och suga på hennes tår..

    Aja.. Bara att anpassa sig..

  • Anonym (tjej)

    Nej definitivt inte. Enda gången han kommer i närheten av mina fötter är om jag skulle få fotmassage. Tycker fötter är äckliga, och ännu äckligare blöta. Inget slisk på mina fötter!

  • Anonym (Ja)

    Jag gillar det. Blir som fotmassage.

    Jag träffade en man en gång som slickade mina fötter :)

  • Anonym (Ja)
    Anonym (Why) skrev 2019-09-15 14:13:53 följande:

    Varför skulle man gilla det?


    För att det är skönt?
  • Anonym (H)

    Jag hatar tår och fötter. Jag hatar mina, jag har dina, jag hatar allas. Att nån då skulle suga och skicka på mina fötter.. Huuuuh! Äckligt som fan!

  • Anonym (Skulle älska)

    Jag skulle älska det!

    Min fd brukade göra det ibland och det var jätteskönt, men min nuvarande skulle nog aldrig vilja prova på det, tyvärr... :( han vill inte slicka nånstans.

  • Anonym (Ja)
    Anonym (Skulle älska) skrev 2019-09-15 16:58:03 följande:

    Jag skulle älska det!

    Min fd brukade göra det ibland och det var jätteskönt, men min nuvarande skulle nog aldrig vilja prova på det, tyvärr... :( han vill inte slicka nånstans.


    Män brukar annars va ohämmade.
  • Anonym (...)

    Ja det är bra. Jag har alltid tyckt att fötter och särskilt mina är äckliga men har börjat tycka det mindre nu pga att han gillar att slicka på dem etc. Är rätt skönt att bli masserad på fötterna med tungan också men än så länge vill jag inte kyssa honom direkt efter.

  • Anonym (Anonym)

    Nej jag är extremt kittlig så dem är bäst han låter bli.

  • Anonym (Why)
    Anonym (...) skrev 2019-09-15 21:28:04 följande:

    Ja det är bra. Jag har alltid tyckt att fötter och särskilt mina är äckliga men har börjat tycka det mindre nu pga att han gillar att slicka på dem etc. Är rätt skönt att bli masserad på fötterna med tungan också men än så länge vill jag inte kyssa honom direkt efter.


  • Anonym (...)

    [quote=79904987][quote-nick]Anonym (Why) skrev 2019-09-16 11:04:21 följande:[/quote-nick][/quote]

    Är ju trevligt att kunna uppskatta sig själv mer.

  • Anonym (Blä)
    Anonym (Lover) skrev 2014-01-09 18:20:59 följande:

    Varför/ varför inte?


    Absolut inte, fötter är så sjukt äckligt
Svar på tråden Gillar du att din älskare/ kille/man slickar och suger på dina fötter/tår..?