• Familjen Fri

    Försäljningstråden 2014

    Nu finns det både en och annan köpstopp-och sparmålstråd. Jag tänkte komplettera familjeliv med en i liknande stuk, en försäljningstråd! Tanken är inte att bokföra huset här utan snarare sånt ni har hemma  som ligger och skräpar / inte används / ni kan undvara. Stort som smått.

    Vi började med det som en utmaning i vår blogg, att lägga upp 52 annonser under året, och det hade varit kul att dela säljandet med andra personer för att få inspiration och triggas ytterligare.

    Till dagens datum har vi lyckats sälja av tillräckligt för att köpa ett par nya glasögon till pappa Fri! Spelsamlingen, kläder, framkallningsprylar, skor, kläder, burkar etc är sådant som nu inte längre tar upp utrymme i vårt hem. Befrielse! 

    Fyll på i listan nedan ni som vill hänga på!

    2014 års försäljningar 
    Familjen Fri - 3426 kr.


  • Svar på tråden Försäljningstråden 2014
  • Familjen Fri

    Kompis det går bra nu. Hela 70 kr i ytterligare klädförsäljning. Jag grämer mig inför söndag då vi har över 50 auktioner på tradera som avslutas och ska hanteras. Förhoppningsvis återkommer jag med några fler kronor i försäljningar då.

    2014 års försäljningar 
    Familjen Fri - 3496 kr.


  • Neelah

    Jag hänger på! Har inte sålt så mycket än, men försöker lägga ut lite nytt varje vecka och tänkte ha loppis under försommaren.

    2014 års försäljningar 
    Familjen Fri - 3496 kr.
    Neelah - 179 kr


    Följ dina drömmar var de än leder
  • romlen

    Vilken roligt tråd!

    Jag vill också jättegärna vara med här så jag lägger till mig i listan nedan! Har precis lagt in mina första auktioner för i år! 2014 års försäljningar 
    Familjen Fri - 3496 kr.
    Neelah - 179 kr
    Romlen -

  • Familjen Fri

    Du får väl jag uppdatera igen efter en försäljning på hela 1 kr... Med en auktionsavgift på 3 kr, doh! Det positiva är väl att någon annan återanvänder det istället för att det bränns.

    Familjen Fri - 3497 kr.
    Neelah - 179 kr
    Romlen -


  • LinnElin

    Åh! Här vill jag vara med! Även om jag inte brukar sälja så jättemycket så kan det peppa en till att sälja mer!

    Idag såldes två oanvända nappflaskor till en kompis kompis för 50 kr.

    Familjen Fri - 3497 kr.

    Neelah - 179 kr

    Romlen -

    LinnElin - 50 kr


    Linnéa 100107 & Elvira 131106
  • Familjen Fri

    Försäljningarna har gått långt över förväntan hittills. Hittills är det mest tv-spel som sålts av med några få titlar som dragit in bra med pengar. Tänk att något som följt med och lagts i förråden vid varje flytt faktiskt hade ett stort värde. Och mer kommer att säljas av imorgon om allt går som planerat.

    Januari blev inte så torftigt som förväntat.

    Familjen Fri - 7274 kr.
    Neelah - 179 kr
    Romlen -
    LinnElin - 50 kr


     
  • LinnElin
    Familjen Fri skrev 2014-01-18 19:57:49 följande:
    Försäljningarna har gått långt över förväntan hittills. Hittills är det mest tv-spel som sålts av med några få titlar som dragit in bra med pengar. Tänk att något som följt med och lagts i förråden vid varje flytt faktiskt hade ett stort värde. Och mer kommer att säljas av imorgon om allt går som planerat.

    Januari blev inte så torftigt som förväntat.

    Familjen Fri - 7274 kr.

    Neelah - 179 kr

    Romlen -

    LinnElin - 50 kr
     



    Härligt! Det var ju en större slant som ramlade in! Säljer ni mest på Tradera?
    Linnéa 100107 & Elvira 131106
Svar på tråden Försäljningstråden 2014