• nellsan

    endometrios problem!

    jag vet inte vad jag ska göra... jag har endometrios snart 20 och jag oroar mig för att om jag inte börjar bebisverkstaden så kommer mina chanser vara mkt små.. en kompis kompis är 25 och hennes chanser är stort sett borta... jag drömmer om att tiden rinner ut... känner mig stressad av drömmarna. vill inte att min pojkvän ska tvinga sig till att bli pappa då han är 22 fyller 23 känns själviskt att han måste skaffa barn på grund av mig men vill så gärna ha egna biologiska barn! vad ska man göra?
    egna historier?
    kram

  • Svar på tråden endometrios problem!
  • nellsan

    tack för svaret! grattis till barnet och din dotter! jag äter cerazette men känner ändå hur det knäpper till som hugg på vänster sida, killen vill att jag kollar upp det men man har ju varit hos gyn ett antal gånger så känner mig inte så manad i och med att de säger inte så mkt  när man väl är det. det känns bra att veta att det går hoppas oddsen är samma för mig, mamma har ju oxå det och behövt hjälp. 
    tack igen för svaret :)

  • nellsan
    nellsan skrev 2014-01-18 20:01:34 följande:
    tack för svaret! grattis till barnet och din dotter! jag äter cerazette men känner ändå hur det knäpper till som hugg på vänster sida, killen vill att jag kollar upp det men man har ju varit hos gyn ett antal gånger så känner mig inte så manad i och med att de säger inte så mkt  när man väl är det. det känns bra att veta att det går hoppas oddsen är samma för mig, mamma har ju oxå det och behövt hjälp. 
    tack igen för svaret :)
    till choppen :)
Svar på tråden endometrios problem!