• Anonym (ts)

    Bättre på att rida?

    Hej! Jag behöver tips och råd, när jag ska rida av killen så har jag svårt att få till rytm och så. Hur rider man bäst? Är de upp å ner eller mer gungande?
    Sen när han vill jucka emot så tappar jag det helt och så blir det bara pannkaka av allt. Känner mig så löjlig, vill göra det underbart för honom.
    Sexet i sig är bra.
    Och så en fråga till, man är ju alltid lite tajtare precis i början av sexakten och då märker jag att han njuter så mycket. Sen inte lika mycket. Kan man spänna åt på nåt sätt under resten av sexet?

  • Svar på tråden Bättre på att rida?
  • Anonym (20)

    Något som är poppis, eller aa med killen jag är med. Det är att jag sätter mig på huk och rider honom. Det känns mycket mer för mig med :) Det kan du ju alltid prova, om du inte redan gjort det!

  • Anonym (ts)

    Ok, kan prova. Men de måste va sjukt jobbigt för benen? :P

  • Anonym (,)

    Jag brukar ställa mig på fötterna och ha händerna mot han bröst och rida. Sjukt jobbigt för benen men skönt för båda!

  • Anonym (hejzan)

    Bra trådstart, jag har oxå problem med detta!

    Jag vet inte exakt vad jag ska göra när jag ska vara överst, jag fattar inte på något sätt. Exakt hur man ska röra sig. Sen tycker jag det är skönast ändå när killen kör underifrån istället, blir bättre vinkel eller nåt. Men man vill inte vara nån slashas i sängkammaren precis.

    Det där med att typ ha fötterna mot underlaget låter ju fiffigt, men då uppstår problemet att man inte kan hålla in magen (eventuell ny sexpartner på g, så man är ju lite nojig i början) eller om man tappar balansen och så blir det pannkaka av allt.

    Ts, knip under sexet, emellanåt. Jag gör det automatiskt tror jag, jag har aldrig tänkt på det aktivt, men har fått höra att det är extra skönt när jag gör så. 

    Själv har jag nog tvärtom, när man haft det skönt ett tag så blir jag tajtare då alla delar blir mer blodfyllda och så. 

  • Anonym (ts)

    Tack för tipsen. Är väl kanske så att övning ger färdighet. ;)

  • Anonym (kniip)
    Anonym (ts) skrev 2014-01-19 21:26:34 följande:
    Tack för tipsen. Är väl kanske så att övning ger färdighet. ;)
    Hej ts, tror muskeln som tränas upp när man kniiper
    heter pc-muskeln.

    Om du köper geisha-kulor av lättare modell, så kan du träna på
    att knipsa av kisstrålen på låtsas - alltså samma knipning - och sedan när du
    ej tappar kulorna, så kan du köra med tyngre o tyngre kulor
    till du en dag nästan kan knipsa av hans snoppeloppe:))

    Lycka till:P


  • Anonym (Tess)

    Såg på dethär 69 saker om sex, och då har jag för mig att en "duktig" tjej sa att det bästa sättet att rida på är att typ stå/sitta på huk och liksom bara röra själva rumpan/bäckenet upp och ner, utan att flytta överkroppen.
    Men det är nog rätt svårt och kräver mycket träning tror jag. Känns som att det är väldigt klumpigt också om man har stor rumpa som svänger lite Skrattande Då blir det nog jobbigt fort.


    Men jag hade verkligen också velat lära mig att rida BRA.


    Jag blir lycklig när min kille hjälper till att styra mig lite genom att hålla i mina höfter, men det är ju rätt svårt att få upp takten någon längre stund tycker jag.. Och jag brukar liksom sitta på honom med knäna i sängen, och vinkla fötterna som när man står upp så att jag har tårna i sängen och kan ta lite sats, men det är ju rätt ansträngande efter ett tag.... Skäms

  • Anonym (ts)

    Ja jag har så svårt att få till takt och rytm, så fort man ska köra fortare så kommet jag ur de.

    Men killar, är de skillnad på hur skönt det är beroende på hur snabbt/långsamt tjejen rider? För när jag gör det mer åt långsamma hållet så är de inga problem med takten osv.

  • Anonym (kniip)
    Anonym (Tess) skrev 2014-01-20 01:13:18 följande:

    Såg på dethär 69 saker om sex, och då har jag för mig att en "duktig" tjej sa att det bästa sättet att rida på är att typ stå/sitta på huk och liksom bara röra själva rumpan/bäckenet upp och ner, utan att flytta överkroppen.
    Men det är nog rätt svårt och kräver mycket träning tror jag. Känns som att det är väldigt klumpigt också om man har stor rumpa som svänger lite Skrattande Då blir det nog jobbigt fort.


    Men jag hade verkligen också velat lära mig att rida BRA.


    Jag blir lycklig när min kille hjälper till att styra mig lite genom att hålla i mina höfter, men det är ju rätt svårt att få upp takten någon längre stund tycker jag.. Och jag brukar liksom sitta på honom med knäna i sängen, och vinkla fötterna som när man står upp så att jag har tårna i sängen och kan ta lite sats, men det är ju rätt ansträngande efter ett tag.... Skäms


    Hej Tess - det som har funkat hur bra som helst för mig o de tjejer som jag
    har varit med, är när hon gör som du med knäna i sängen, men raka vrister
    så att det istället är fotens ovansida som är mot sängen.

    Och sedan så är det en del tjejer som börjar jucka för mkt när de rider
    och då tänker man att man är glad om den inte går av;))

    Det gäller således att röra hela överkroppen samtidigt som ett
    paket, över våra paket *L*
    Däremot när ni rider, och råkar ha den inne till roten:
    Då är det ok om ni vill jucka medan ni sitter helt o hållet på hans kropp.
    Jag inbillar mig att det för er kan vara skönt med lite juck-juck
    då det kanske blir lite stimuli även utåt mot diverse himmelska väggar;)

    Och som med allt annat, så lär man sig ju med fördel
    genom att titta på hur andra gör......proffs......*visslar*.........sorry alla feminister
    men titta på porr och så lite mer porr ovanpå detta.

    Titta då på en ridscen i profil, så märker du vad jag menar med att inte jucka
    under skumpandet upp o ner, utan då ere mkt bättre att vara still med höften
    och istället röra hela överkroppen i ett vackert "stycke" :P

    Ride that horse, tjejer!  *L*

    Ja just det ja, tänk att ni rider en häst - DÄR är rörelsen:))


  • Anonym (kniip)
    Anonym (ts) skrev 2014-01-20 04:57:21 följande:
    Ja jag har så svårt att få till takt och rytm, så fort man ska köra fortare så kommet jag ur de.
    Men killar, är de skillnad på hur skönt det är beroende på hur snabbt/långsamt tjejen rider? För när jag gör det mer åt långsamma hållet så är de inga problem med takten osv.
    För mig så är det generellt så att det är skönast med låångsamt i början
    och senare blandat långsamt o snabbt........o även på slutet blandad hastighet....

    H-e vad jag nu kände att någon satt på min k*k o red........e ju såå skönt!
    Komsi komsi nu alla singeltjejer:P

    Även skönt när tjejen då o då sätter sig riktigt djupt med hela kniips snopp
    inne i härligheten, och så massor av skön ögonkontakt.......ler åt varandra.....tjejen
    börjar skruva lite på rumpan.....lite fram o tillbaka....i cirklar....obs obs obs,
    detta medan kniips snopp är allra längst inne i det våta........DÅ är det riktigt skönt...
    När tjejen gör så, och samtidigt tittar ner på en med en sådan härlig kättja.......mmm........

    Brösten som hamnar ovanför ansiktet......gungeligung.......mmm.....man smiskar
    hennes rumpa lite skönt.......f-n vilken go ställning det är........den o missionären
    är mina favoriter.......vilka e era?


  • Anonym (Morse code)
    Anonym (kniip) skrev 2014-01-20 11:05:41 följande:
    För mig så är det generellt så att det är skönast med låångsamt i början
    och senare blandat långsamt o snabbt........o även på slutet blandad hastighet....

    H-e vad jag nu kände att någon satt på min k*k o red........e ju såå skönt!
    Komsi komsi nu alla singeltjejer:P

    Även skönt när tjejen då o då sätter sig riktigt djupt med hela kniips snopp
    inne i härligheten, och så massor av skön ögonkontakt.......ler åt varandra.....tjejen
    börjar skruva lite på rumpan.....lite fram o tillbaka....i cirklar....obs obs obs,
    detta medan kniips snopp är allra längst inne i det våta........DÅ är det riktigt skönt...
    När tjejen gör så, och samtidigt tittar ner på en med en sådan härlig kättja.......mmm........

    Brösten som hamnar ovanför ansiktet......gungeligung.......mmm.....man smiskar
    hennes rumpa lite skönt.......f-n vilken go ställning det är........den o missionären
    är mina favoriter.......vilka e era?



    Vad är detta?

    .... .-.- .-. .-.. .. --. - / -. .-.- .-. / - .--- . .--- . -. / .-. .. -.. . .-.

    Rätt svar: Anonym (kniip) som blir riden. :P

    Förlåt Anonym (kniip). Kunde inte motstå att skoja till de. :D

    TS:
    Jag själv har faktist inte funderat så mycket över detta. Ser de hela som benstyrketräning. :)
    Tycke väll lite att de kommer med tiden.  Lycka till! :)

  • Anonym (kniip)
    Anonym (Morse code) skrev 2014-01-21 18:21:40 följande:

    Vad är detta?

    .... .-.- .-. .-.. .. --. - / -. .-.- .-. / - .--- . .--- . -. / .-. .. -.. . .-.

    Rätt svar: Anonym (kniip) som blir riden. :P

    Förlåt Anonym (kniip). Kunde inte motstå att skoja till de. :D

    TS:
    Jag själv har faktist inte funderat så mycket över detta. Ser de hela som benstyrketräning. :)
    Tycke väll lite att de kommer med tiden.  Lycka till! :)


    Haha - sköning där!!


  • Anonym (Härligt)

    Är det skönt att rida av en kille tjejer får ni in en bra rytm om du skulle komma först skulle du orka fortsätta 

  • 69080414

    Sant kvinna rider ovan männen som gör penis gör lite djup in fittan samt männen smek deras bröst och höften och lugnt takt och skönt

  • Anonym (12345)
    Anonym (20) skrev 2014-01-19 19:47:15 följande:

    Något som är poppis, eller aa med killen jag är med. Det är att jag sätter mig på huk och rider honom. Det känns mycket mer för mig med :) Det kan du ju alltid prova, om du inte redan gjort det!


    På huk är otroligt bra, shit va djup in man kommer den är verkligen härlig.
    Många gör dock messt den vanliga med knäna ned i madrassen golvet vilket också är bra iofsig.
Svar på tråden Bättre på att rida?