• Anonym (Tazy)

    Varför alltid sprut i nyllet å mun?

    Tjej här som undrar om det finns nått som tänder en kille mer än att spruta sin tjej i mun å ansikte? Jag gillar det å,tar gärna satsen vart som helst på kroppen utan problem men med en pojkvän å sambo som år efter år sprutar mej i nyllet å munnen efter sex cirka 4 gånger veckan så skulle det va kul å komma på nått nytt som variation. Vad skulle jag kunna hitta på som förslag som skulle få honom minst lika kåt eller kåtare? Det här funkar ju bra men lite långtråkigt å gå runt å lukta gammal räkmacka i ansiktet å smaka ostron i munnen varje gång efter.. 

  • Svar på tråden Varför alltid sprut i nyllet å mun?
  • Anonym (Filippa)

    Men varför pratar du inte om det här med din pojkvän? Hur har du kunnat låta det pågå så längre utan att säga hur du känner?

  • Anonym (Filippa)

    Och varför sådant fokus bara på vad han gillar? Vad blir du själv kåt av...? Det låter som om det handlar mycket om honom och hans kåthet.

  • Anonym (Sprutet)

    Fint med varm tjock sperma i nyllet o mun. Förresten be han kyssa och slicka dig ren. Det förgyller...

  • Modernmom

    Nä, fy faan! Inte en chans att min karl får det! Har hänt någon gång på fyllan. Tycker det känns nedvärderande, helt enkelt. Så han kommer i, på musen, på rumpan eller brösten!

  • Studentpappa

    Kan inte förstå fascinationen av att dra ut kuken och börja runka vid den stora finalen? Vad är meningen med att knulla då? Det är ju då det är som absolut skönast att knulla, så vilket jävla antiklimax att byta det mot en runk!


    Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
  • Anonym (sprut)

    Jag tycker att vi, är man, skall ta sprut där vi vill att kvinnan skall ta det !
    - Vill du spruta i ansiktet/munnen , låt henne föra över sperman i ditt ansikte från hennes.
    - Vill du spruta i analen, låt henne spruta upp grädde eller smör i din anal.
    - Vill du knulla analen, låt henne knulla dig med dildo i analen.
    Vad är skillnaden på vad du vill göra med henne, du skall väl kunna få samma behandling, eller hur ? 

  • FeliciaA2
    Anonym (sprut) skrev 2014-01-20 18:52:47 följande:

    Jag tycker att vi, är man, skall ta sprut där vi vill att kvinnan skall ta det !
    - Vill du spruta i ansiktet/munnen , låt henne föra över sperman i ditt ansikte från hennes.
    - Vill du spruta i analen, låt henne spruta upp grädde eller smör i din anal.
    - Vill du knulla analen, låt henne knulla dig med dildo i analen.
    Vad är skillnaden på vad du vill göra med henne, du skall väl kunna få samma behandling, eller hur ? 


    Underbart! Mera :)
  • nanneN

    TS säger ju faktiskt att hon gillar det, och ber bara om förslag på lite variation.
    Kanske någon kan ge henne lite tips istället för att komma med personliga åsikter om hur fel det är?

    Förslagsvis kanske någon kille skulle kunna svara på om dom har något tips på något som är lika tändande?

  • Anonym (fantastiskt!)
    Anonym (sprut) skrev 2014-01-20 18:52:47 följande:
    Jag tycker att vi, är man, skall ta sprut där vi vill att kvinnan skall ta det !
    - Vill du spruta i ansiktet/munnen , låt henne föra över sperman i ditt ansikte från hennes.
    - Vill du spruta i analen, låt henne spruta upp grädde eller smör i din anal.
    - Vill du knulla analen, låt henne knulla dig med dildo i analen.
    Vad är skillnaden på vad du vill göra med henne, du skall väl kunna få samma behandling, eller hur ? 
  • Anonym (mmm...)
    nanneN skrev 2014-01-20 19:27:26 följande:
    TS säger ju faktiskt att hon gillar det, och ber bara om förslag på lite variation.
    Kanske någon kan ge henne lite tips istället för att komma med personliga åsikter om hur fel det är?

    Förslagsvis kanske någon kille skulle kunna svara på om dom har något tips på något som är lika tändande?
    Bra där :)

    Nej, jag kan baske mig inte komma på något som tänder mer
    än att få spruta tjejen i ansiktet o munnen;)
    Men det är även skönt att ligga tätt o komma inne i fittan....mmm.....

    Eller på brösten......härligt.....omväxling förnöjer:))


Svar på tråden Varför alltid sprut i nyllet å mun?