• Fredo

    Löpning 2014

    Mitt nyårslöfte i år är att springa mer, i alla väder och utan att hitta på en massa ursäkter. Efter att ha följt Petter på instagram en tid nu så har jag blivit väldigt peppad av att börja träna hårdare och sundare, har tänkt mycket att om han kan så kan jag. 

    Då ska ni veta att Petter har mindre fritid än mig garanterat, han har en nyöppnad restaurang, har släppt en bok, lanserat vinkollektion och så gör han ju konserter på löpande band samt nya musikvideos. OCH så har han ändå tid att träna så mycket som han gör. Sann inspiration! 

    Ni som inte följer honom tycker jag ska göra det direkt. 

    Är det fler som springer här på FL eller går i tankarna att göra det? Jag har kört i två veckor nu tre gånger i veckan. Joina mig och berätta om era löpstråk och vad för kläder ni kör med osv. 

    Ikväll blir det en runda runt Kungsholmen, hoppas på att det slutar snöa snart så det inte blir allt för halt. Men som sagt, inga ursäkter! Nu kör vi! Spring! 



    Spring
  • Svar på tråden Löpning 2014
  • Ullebullen

    Oj vad duktigt. Jag önskar verkligen att jag hittar den motivationen som du har snart! Kan inte springa mer än 50 meter innan jag typ dör. Men Petter är jäkligt cool och snygg! Vart hittar man en sån t-shirt? Kanske kan lura folk att jag springer med en sån på iallafall, haha! 

  • daniellalundh

    Bra där! Jag springer en hel del, men utomhus nu? Du är ju galen. Idag är det ju istid utomhus. Hoppas du klär dig i mer än en tshirt som på Petters bild där.  Vad heter han på instagram då??

  • Fredo
    Ullebullen skrev 2014-01-23 12:06:17 följande:
    Oj vad duktigt. Jag önskar verkligen att jag hittar den motivationen som du har snart! Kan inte springa mer än 50 meter innan jag typ dör. Men Petter är jäkligt cool och snygg! Vart hittar man en sån t-shirt? Kanske kan lura folk att jag springer med en sån på iallafall, haha! 



    Haha ja du kan ju alltid försöka att lura någon, det är bara att ta tag i det, börja med 50 meter! Du kommer inte dö kan jag nästan lova. Det viktiga är att aldrig ge upp och att börja lugnt tror jag, kör inte slut dig för hårt för då kommer du inte göra om det dagen efter! Små steg till framgång. 

    Och angående hans T-shirt så vet jag faktiskt inte om den går att köpa, kolla på den hemsidan som är på bilden, går kanske att köpa därifrån!
  • Fredo
    daniellalundh skrev 2014-01-23 12:22:28 följande:
    Bra där! Jag springer en hel del, men utomhus nu? Du är ju galen. Idag är det ju istid utomhus. Hoppas du klär dig i mer än en tshirt som på Petters bild där.  Vad heter han på instagram då??

    Det står ju på bilden vad han heter! haha. Petteralexis är det iallafall. Och ja det går absolut att springa utomhus nu också, gäller bara att klä sig rätt, klä dig i lager med bra underställ så kommer du bli varm efter första kilometern!
  • daniellalundh
    Fredo skrev 2014-01-23 12:47:33 följande:

    Det står ju på bilden vad han heter! haha. Petteralexis är det iallafall. Och ja det går absolut att springa utomhus nu också, gäller bara att klä sig rätt, klä dig i lager med bra underställ så kommer du bli varm efter första kilometern!
    Haha !! Gud vad dum jag känner mig nu. Men alltså vad är det där Spring140131?? Ser det fan överallt men ingen verkar veta vad det är! 
  • Fredo
    daniellalundh skrev 2014-01-23 13:12:56 följande:
    Haha !! Gud vad dum jag känner mig nu. Men alltså vad är det där Spring140131?? Ser det fan överallt men ingen verkar veta vad det är! 
    Jag tror att det är någon löptävling eller något. Det är ju en nedräkning till något på hemsidan. Sjukt spännande ändå! Såg att fler lagt upp bilder med samma tshirt nu. Coola videos! www.spring140131.se
  • Gizmo

    Jag springer ca 3 mil i veckan, trots att det är kallt. Det är värre om det är halt och snöar ute, då stannar jag inne!

  • Fredo
    Gizmo skrev 2014-01-23 14:14:48 följande:
    Jag springer ca 3 mil i veckan, trots att det är kallt. Det är värre om det är halt och snöar ute, då stannar jag inne!
    Grymt! Har köpt in såna "broddar" så borde inte halka, men får jogga lite långsammare och få lite balansträning på köpet ikväll tror jag ;)
  • daniellalundh
    Fredo skrev 2014-01-23 14:10:44 följande:
    Jag tror att det är någon löptävling eller något. Det är ju en nedräkning till något på hemsidan. Sjukt spännande ändå! Såg att fler lagt upp bilder med samma tshirt nu. Coola videos! www.spring140131.se
    Ja jäkligt snygga videos! Kan ju inte ha varit gratis å få med alla de kändisarna. Men jag såg att det är "löpningens dag" den 1a Februari. Kanske har något med det att göra helt enkelt! 
  • idasmat
    Ullebullen skrev 2014-01-30 16:17:29 följande:
    Det är Löpningens dag den 1a februari!! Är det det???

    ">



    Vem är han?
Svar på tråden Löpning 2014