• Karro78

    Föräldralediga Jönköping?

    Hej! Är föräldraledig med min son på 4 månader och känner inte så många i Jönköping i samma situation. Finns det några andra i Jönköping som vill träffa lite nytt folk, gå en promenad eller ta en fika?

  • Svar på tråden Föräldralediga Jönköping?
  • ReasonWhy

    Jag har en dotter som snart fyller 2 år och en son som snart är 2 veckor ;) Hittar gärna på något när han blivit några veckor äldre :)

  • Vinnen

    Hej! Vet inte om jag är sen o haka på men.... Bor i Huskvarna, känner inte heller så många, särskilt jobbigt nu med barn nr 2 som är 3 mån o det inte finns föräldrargrupper för oss med fler ön ett barn. Äldsta dottern är 20 mån. Hör gärna av er om ni vill gå en promenad i Huskvarna eller Jönköping, helst fm då stora tjejen är på dagis.

  • hannapanna84
    Vinnen skrev 2014-03-11 22:05:00 följande:
    Hej! Vet inte om jag är sen o haka på men.... Bor i Huskvarna, känner inte heller så många, särskilt jobbigt nu med barn nr 2 som är 3 mån o det inte finns föräldrargrupper för oss med fler ön ett barn. Äldsta dottern är 20 mån. Hör gärna av er om ni vill gå en promenad i Huskvarna eller Jönköping, helst fm då stora tjejen är på dagis.

    Tycker det är lite tråkigt att man inte får valet att gå i en ny föräldrargrupp med varje barn, men visst jag kan väl förstå att det inte hinns med men nåt borde gå att ordna...
  • ReasonWhy

    Nej du är inte sen att haka på för i den här tråden händer inget just nu. Promenader funkar fint för mig. Härligt att komma ut i vårvädret tycker jag. Gått runt både rocksjön och munksjön flera gånger sen solen tittade fram. Fast just idag höll jag nästan på att blåsa bort!

  • Vinnen

    Förra helgen var det kalasfint väder, då gick jag runt Munksjön för första gången, trodde det skulle ta en evighet men det var ju inte så långt. Det var nån dag i veckan här då jag gick ute med båda barnen o vagnen stod still i motvind, hur jag än bar mig åt var det nåt barn som var missnöjd så det blev den jobbigaste promenaden någonsin:( Vore kul med lite sällskap som sagt, hojta till när det passar. Jag kan de flesta dagar.

  • Sannehva

    Hej på er!

    Även jag bor i Jönköping ( eller ja, rättare sagt Huskvarna). Om ni fortfarande håller på med lite promenader hänger jag gärna på också :)

  • dahja

    Hej!

    Bor i Jönköping och är hemma med vår sju månader gamla son, skulle gärna hänga med på promenad, fika, lekplatsen mm om det ffa är någon som vill...

Svar på tråden Föräldralediga Jönköping?