• Anonym (Ensam)

    Hjälp snälla

    Hej! Jag har lite problem och jag behöver hjälp. Jag har varit gift i nästan 11 år och har 4 barn och nu vi har separerat i ett år, nu har jag väntat i ett år på hennes svar och helt pluslig hon kom fram och visade mig ring och vi pratade om bröllop osv sen gick en månad och hon kom fram och sa nu måste jag tänka lite mer och då vet jag inte hur lång det ta att komma med ett svar sa hon. Från början det va mitt fel att hon börjar sakta sakta backa och inte älskar mig mer och då va på grund av mitt jobb som jag va borta mycket. Jag älskar henne jätte mycket och jag är en snäll man som blir inte arg och hjälpa till med allt i huset och försörja familjen. Mitt fråga är: hur länge behöver man tänka? Hur ska man göra att hon ska få känslorna tillbaka? Jag har tänk över om det där om o om o om men jag kommer inte fram nånstans för att jag älskar henne så mycket att jag kan inte sluta och tänka på henne. Däremot hon spendera mycket tid på sina kompisar och mobilen, men hon säger att jag tänker. Mitt jobb är att jag är i trafiken i 9 Tim och hon hör inte av sig alls, då skicka jag ett sms på morgonen då hon hör av sig när hon orkar. Så jag vet inte vad ska jag göra, jag har svår att gå vidare och jag tänker för mycket att hur ska jag göra. Snälla nån som har varit i samma station och kan hjälpa mig att hur ska jag göra att ta henne tillbaka till rätt spår? MVH

Svar på tråden Hjälp snälla