• Abbe83
    Äldre 10 Feb 18:13
    19016 visningar
    3 svar
    3
    19016

    Nån som vet om Banana Leaf Paradise klösträd är bra?

    Ska köpa nytt klösträd till våra katter Nalle och Helga, det gamla klösträdet är för litet och ostabilt. Nu när jag fått jobb har jag råd att köpa ett riktigt bra och stabilt klösträd. Har inte tänkt ett takhögt för de är utekatter och är inte på klösträdet hela tiden. De gillar att gömma sig och sitta högt upp och spana. 
    Fundera på Banana Leaf Paradise klösträd men finns så många olika så har inte bestämt mig vilket jag ska köpa.
    Vilket annat klösträd kan ni rekommendera? 





  • Svar på tråden Nån som vet om Banana Leaf Paradise klösträd är bra?
  • Äldre 10 Feb 19:06
    #1

    Kattens No1. 

  • Äldre 12 Feb 09:25
    #2

    Skulle nästan rekommendera att du kollar in de klöspelare som finns från tyskland på tradera eller ebay. Då får du en hel klöspelare som du spänner fast i taket för ungefär 1000kr med frakt (hem till dörren). Visserligen tog det en vecka att få den men pelaren jag köpte till min kisse står där än. För min katt funkar inte en pelare som inte sitter fast eftersom hon är lite aktiv och gärna slänger sig i pelaren. 

    Exempel :
    www.tradera.com/item/340938/199129200/klostrad-klostolpe-katttrad-klospelare-klattertrad-brun-230-250cm

    Lycka till :)

  • Äldre 12 Feb 09:26
    #3

    Oj läste visst inte hela inlägget. Ser nu att du inte letade efter en takhög pelare. Sorry :)

Svar på tråden Nån som vet om Banana Leaf Paradise klösträd är bra?