• Anonym (kärihan)

    kärlek o droger

    Mitt ex är missbrukare. Och har bipolär. Varje gg han hade en avtäning lämna han mig o ville inte ha mig i sitt liv o fick mig att bli osäker på mig själv. Mina studier gick pt helvete o ekonomi. Jag kunde inte ens kliva upp ur sängen ordentligt sen han drog. Ok de var 5 månader vi var ihop men de var en kärlek. Jag skrämde bort han för att jag tog hand om han på alla vis o sätt. Att jag började hänga pp hans tjackrace för att jag trodde atr Han skulle bry sig mer om mig o kanske sluta va elak under sina avtänningar, jag tar droger nån gg mendet är en gg om året. Han tar varje vecka o npn gg i veckan .tom. ja vet att ni inte fattar men jag älskar ngn som är där det finns en fantastisk person i han och jag vet att ni tycker att ja e dum som ens bryr mig om en sjölvisk person. Men de är hans droger o inte han!!. Han lämna mig för en månad sen. Jag själv älskar han mer ngt. De är en sann kärlek i mig som är obeskrivlig smärtsam. Vi sågs på en fest för första ggg på en mpnad sen han lämna mig. Han var lika vacker och drog fri. Vi prata o skratta o hans vän skällde pp mig för att jag var där med en annan killkompis till han. Sa att mitt ex e kär i mig o att han ångra sig att han dumpa mig o att han ahr svårt att förklara känslor. att han är som honom..de är bra vänner hur kan jag lita på han när mitt ex sa till mig att han ej var kär i mig o dumpa mig. Inte jag han. Fick ett sms av han sen att det var kul o ses att han skulle dra hem. Jaaaha vad ska jag göra åt de.. de är bara att åka då? Han har fått känslor o tankar att spinna. Han vet att jag älskar han. ja visa att jag mådde skit bra o allt var superb o rulla fram. Varför kontaktar han mig..? Är det vanligt att ex gör sånt när de ser att de har förlorat ngt som inte bryr sig om dem mer ??lr vadå? Fattar inte. Givet vill jag ha tbx han men får jag d så är det mig själv jag prioriterar för evigt o ingen annan..

Svar på tråden kärlek o droger