• Emma25

    Nu finns suverän hjälp mot oro inför förlossning.

    Hej Alla underbara gravida blivande mammor.

    Vill bara tipsa om en helt suverän produkt att använda in födseln av ert barn.

    EPI-NO heter den, sök på Google.

    Den tränar underlivet att klara påfrestningen av en födsel utan risk för att behöva oroa sig för att gå sönder! Samtidigt som man successivt blir invand i känslan av hur det är att föda barn :). 

    Rekommenderas starkt till alla orädda som förlossningsrädda då den förhindrar onödigt lidande.

    Jag tänker inte säga så mycket mer än att jag använde denna och den gav mig en enorm trygghet inför födseln av mina barn. Allt gick hur bra som helst trots att jag har lite smalt bäcken, behövde inte sys då underlivet gjorde vad det skulle utan problem.
    Nog sagt om mig, råder er att läsa på om detta och skaffa er denna nödvändiga hjälp i förberedelserna. Ni kan tacka mig senare ;) kram alla och en sista sak

    sprid kunskapen på alla forum på internet, det här är en så bra revolution mot onödiga skador som kan orsakas av en förlossning med en "otränad" vagina. Vi har mängder med muskler och att träna dom i att tänjas och knipa gör underverk på alla nivåer.

    Priset är lågt sett till vad man faktiskt får för stora fördelar.
    kramar

  • Svar på tråden Nu finns suverän hjälp mot oro inför förlossning.
  • Lucia007

    Jag håller helt med. Fast jag köpte en billigare variant som heter Aniball, produceras i Europa och är lite enklare. Med en sån ballong kan man prova förlossning på lossas och tänka hur det är att krysta- inte för fort, inte för hårt. Rekommenderas verkligen!!!!

  • Lucia007

    Hej!

    Vaginalboll Aniball finns nu att köpa på en webbutik i Sverige

    Min förlossning efter en total sfinkterruptur gick otroligt bra. Inga bristningar alls, hel kontroll över det som hände i min kropp. Denna investering belånar sig verkligen.

  • Grynet1986
    Sommarsnö skrev 2014-10-11 17:21:29 följande:

    Vilken webbutik är det som finns i Sverige? Hittar ingen.


    Hej! :) jag snubblade precis in på tråden. Jag tänker också skaffa en ANIBALL,tänkte beställa från denna sida som verkar ha rätt så förmånligt pris :

    www.aniball.cz/en/

    En EPI-NO är betydligt dyrare,omkring 100 ?,men båda har ju samma funktion.

    Har bara läst positivt om båda.

  • Grynet1986
    Grynet1986 skrev 2015-01-17 23:27:14 följande:

    Hej! :) jag snubblade precis in på tråden. Jag tänker också skaffa en ANIBALL,tänkte beställa från denna sida som verkar ha rätt så förmånligt pris :

    www.aniball.cz/en/

    En EPI-NO är betydligt dyrare,omkring 100 ?,men båda har ju samma funktion.

    Har bara läst positivt om båda.


    Det ska stå 100 euro.
  • ewa81

    Hej!
    Jag köpte Aniball och det fungerat super bra! Jag rekommendera till alla.
    Mina resultatet var en naturlig förlossning, ett stort barn 4400g utan att spricka.
    Man köpa produkten på  www.aniball.se

Svar på tråden Nu finns suverän hjälp mot oro inför förlossning.