• Joline

    15 års åldersskillnad

    Hej! Jag och min sambo väntar barn i oktober. Det är 15-års åldersskillnad mellan oss. Han 21 och jag 36. Skulle vara kul att komma i kontakt med fler par i samma situation????


  • Svar på tråden 15 års åldersskillnad
  • Joline

    [quote=72754030][quote-nick]Joline skrev 2014-03-14 08:40:08 följande:[/quote-nick]Hej! Jag och min sambo väntar barn i oktober. Det är 15-års åldersskillnad mellan oss. Han 21 och jag 36. Skulle vara kul att komma i kontakt med fler par i samma situation.

  • Gladia

    Vi planerar barn men har åldern omvänt där jag blir 20 och min make 33, har en mf bakom oss

  • Gladia
    Gladia skrev 2014-03-14 08:54:44 följande:
    Vi planerar barn men har åldern omvänt där jag blir 20 och min make 33, har en mf bakom oss

    Vad fel det blir när jag skrev från mobilen, sorry ts skulle stå vi har planerat bf i juli, ska slå av den finessen som ändrar ord eller börja läsa ordentligt innan jag postar (generad)
  • FruOMor

    Jag va 20 och min x man som de är nu var 35 när vi träffades, ett år senare var jag gravid och ytterligare ett år efter var vi gifta sen 3 år senare skilde vi oss men det var inte pga åldersskillnaden utan att ja efter 5 år tröttnat på att leva i ett våldsamt förhållande

  • ElinV

    Jag är 31 i år och min man är 48. Det funkar hur bra som helt. Vi har varit tillsammans i snart fem år, gifte oss för snart ett år sen och väntar vårt första barn i juli :)
    Ingen av oss har barn sedan tidigare och det känns väldigt skönt!

  • alx l

    Min blivande man är 17 år äldre än mig, vi har varit tillsammans i 7 år och väntar första barnet i september. Ingen av oss har barn sedan tidigare så allt är nytt. Han är min själsfrände, skulle aldrig vilja ha någon annan. Tänkte inte en sekund på åldersskillnaden när vi träffades, det bara var vi :)

Svar på tråden 15 års åldersskillnad