• Anonym (onanisten)

    Onanera i cam...

    Ja... Nu är det såhär som jag blir sjukt sjukt upphetsad av tanken på att onanera när någon tittar på men det är inte så att jag vill att någon sitter brevid eller att jag ger ut typ skype eller ngt då blir det alldeles för personligt hahah. Men har tänkt på tanken att använda mig av omegle eller chatroulette, men det är ju inte helt säkert då man kan bli filmad och allt det. Självklart skulle jag aldrig visa ansiktet eller så, men jag ÄLSKAR tanken att nån kollar på mig (blir upphetsad bara av att skriva detta) men inte att det läcks ut offentligt så att alla kan kolla.. Kanske är konstigt, vad vet jag? Men jag vill bara veta ifall ni har några tips eller vet hur säkert/osäkert det egentligen är... TACK FÖR SVAR!

  • Svar på tråden Onanera i cam...
  • Pussis

    Så länge du inte visar ansiktet är det väl lugnt? Ingen kommer ju känna igen din kropp/könsorgan... Kör hårt :D

  • Anonym (cam)

    Ja, Chaturbate är häftigt. Och även om en del är maskerade eller låter bli att visa ansiktet så är det  inte så vanligt. Den här rädslan för att någon skall känna igen en är betydligt överdriven tror jag. Det finns ju så ofantligt mycket porr där ute så det skulle vara enormt konstigt om någon från min lilla stad skulle känna igen ju mig och vara där just då jag är  inne. Och utan kläder ser ju alla rätt lika ut - om man inte har en extrem tatuering eller så. Men även det är ju så vanligt nu.

    Kör på - dessutom kan du tjäna en slant

  • Saltholmen

    Jag vill att andra skall titta på mig när jag onanerar och får orgasm på videochat. Är det normalt. Hur får jag kontakt med dem som vill se på?

  • Anonym (tjej 26)

    Det är sjuuuukt upphetsande i allmänhet att kolla på när en man onanerar, jag skulle nog inte använda omegle eller chatroulette dock, om jag var du. Finns andra sidor för det här, chaturbate till exempel.

  • carlf
    Anonym (tjej 26) skrev 2014-05-10 23:38:55 följande:
    Det är sjuuuukt upphetsande i allmänhet att kolla på när en man onanerar, jag skulle nog inte använda omegle eller chatroulette dock, om jag var du. Finns andra sidor för det här, chaturbate till exempel.
    Via nätet, eller i vilken form är det upphetsade att se en man onanera?
  • Anonym
    Anonym (tjej 26) skrev 2014-05-10 23:38:55 följande:

    Det är sjuuuukt upphetsande i allmänhet att kolla på när en man onanerar, jag skulle nog inte använda omegle eller chatroulette dock, om jag var du. Finns andra sidor för det här, chaturbate till exempel.


    Det är sjukt nice och göra det framför nån
  • Anonym (Anders)

    Finns det nånstans en kille kan hitta nån att runkaframflör som är tjej/par och inte  betala en massa pengar? :;)

  • Trustme24

    Går igång på precis det där också! DOck har jag bara provat omegle och chatroulette.. tror jag har hittat 2 brudar som har velat se mig runka eller deltagit...

  • Anonym (kåtsomfan)

    Jag älskar att visa upp mig på nätet! Skype?

  • Anonym (Pepp)

    Älskar att kolla på brudar i Skype. Någon som är på?

  • Peter37

    Detta har jag gjort av och till I ett par år...äskar att visa min kata kuk..runka hart och spruta en stor sats för ngn tjej/kvinna eller par....
    underbart
    Hoppas jag får göra det nu ikväll

  • openmindedtoo

    Hej Vet inte om jag var i fel tråd

    Jag är gift med bar och har bra sexliv. I bland är det dock kul att visa upp sig i Chaturbate som jag gör kanske 1-2 g i mnd.. Först strippar jag sedan naken sedan full onani tils jag kommer. Har haft ca 30 åskådare mycket upphetsande med alla som tittar på. Ofta 5-6 tjejor som tittar på som tänder mig mest. .Medveten om at det kan låta lita udda men det är rätt kul. Visar inte ansiktet så mycket (dock lite) och har f-n stängt så det inte går se i Sverige men funderar på att våga mer men risk att bli upptäckt dock.

    kille


    cam
  • Anonym (Nisse)

    Hej

    Du får gärna kolla på mig någon gång. Älskar när många tittar på
    I bland 5-6 tjejer (men även 20-30 killar)

    Skal jag säga til nästa gång?

Svar på tråden Onanera i cam...