• lilltess

    Någon mer som vill bli förälder 2015?

    Mina tåg har nog redan gått för detta år, så siktar på att kunna kalla mig för mamma nästa år iallafall! Någon mer som fått besök av tant röd denna månad men som hoppas på att hon kan stanna hemma ett tag framöver? Vill så gärna mysa med bebis i början av 2015!

  • Svar på tråden Någon mer som vill bli förälder 2015?
  • Choklaad

    Jag och min sambo har pratat om barn i några veckor nu och har köpt hem äl-stickor här i veckan så jag hoppas på bebis 2015 istället för beach 2015 Glad

    Håller tummarna :)

  • Stokke

    Jag med !
    Vi planera att börja försöka efter midsommar. Jag skulle gärna börja innan :)
    En februaribebis vore jätte härligt :)

  • Snögumman

    Vi försöker också! :) fick missfall nov och sedan skrapning i början av jan. Inte fått tillbaka mensen än men börjar känna en del aktivitet/symptom. Kan ju vara att alla hormoner och mensen som är på g. Men självklart hoppas jag på mer :) men en mens skulle vara bra nog i dagsläget så man är tillbaka på banan.

  • MiaIa90

    Hej hoppar gärna in här.
    Jag har bim nu i mars men vet ju inte om tant röd kommer eller ej. 
    Har försökt få barn i 3år så de får gärna komma en liten bebbe snart.

  • lilltess
    Choklaad skrev 2014-03-20 01:50:10 följande:
    Jag och min sambo har pratat om barn i några veckor nu och har köpt hem äl-stickor här i veckan så jag hoppas på bebis 2015 istället för beach 2015

    Håller tummarna :)



    Vad kul! :) Hoppas de ger utslag så ni kan pricka in rätt dag! Och att kroppen håller med om bebistankarna och jobbar med dig! Hur gammal är du? :)
  • lilltess
    Stokke skrev 2014-03-20 06:42:30 följande:
    Jag med !

    Vi planera att börja försöka efter midsommar. Jag skulle gärna börja innan :)

    En februaribebis vore jätte härligt :)



    Hihi ja så tidigt som möjligt tycker man själv ;) Ja jag vill ha så tidigt som möjligt, så helst i Jan/Feb. Men den som väntar på något gott :) Hur gammal är du?
  • lilltess
    Snögumman skrev 2014-03-20 09:00:37 följande:
    Vi försöker också! :) fick missfall nov och sedan skrapning i början av jan. Inte fått tillbaka mensen än men börjar känna en del aktivitet/symptom. Kan ju vara att alla hormoner och mensen som är på g. Men självklart hoppas jag på mer :) men en mens skulle vara bra nog i dagsläget så man är tillbaka på banan.



    Nej vad tråkigt :/ Ja hoppas kroppen hittar ingen sig och kommer på rätt bana så fort som möjligt, helst bebisbanan om man får bestämma själv! Annars kanske tant röd hittar rätt adress så ni kan komma igång igen, och hoppas på bättre tur i fortsättningen! Om det inte är så att det lyckades bli något nu då! :) Hur gammal är du?
  • lilltess
    MiaIa90 skrev 2014-03-20 10:43:00 följande:
    Hej hoppar gärna in här.

    Jag har bim nu i mars men vet ju inte om tant röd kommer eller ej. 

    Har försökt få barn i 3år så de får gärna komma en liten bebbe snart.



    Och jag tycker mina 1,5 år varit outhärdliga.. :/ Vet du vad det kan bero på? Hoppas iaf du sett det sista av din mens för ett par månader framöver! Har du gått över BIM eller väntar du på den? Hur gammal är du?
  • MiaIa90
    lilltess skrev 2014-03-20 11:36:02 följande:



    Och jag tycker mina 1,5 år varit outhärdliga.. :/ Vet du vad det kan bero på? Hoppas iaf du sett det sista av din mens för ett par månader framöver! Har du gått över BIM eller väntar du på den? Hur gammal är du?
    De är riktigt kämpigt men bara kämpa på tiden går ju fort.
    Jo var till gyn i september-12 och fick då veta att jag har PCO.
    Hade då oregelbunden mens men vägde för mycket för att få hjälp så gjorde en GBP operation och gått ner 50kg.
    Och har nu regelbunden mens och äl tror jag av mig själv.
    Ska tillbaka till gyn nu den 31mars se vad som händer.
    Jag är 23år och min sambo 41år.
    Jaf väntar på BIM dagen är om en vecka tror jag.
  • vonlarsson

    Hej på er! Jag och min sambo har bestämt oss för att börja försöka i juni. Jag som längtat hur länge som helst är som ett barn innan julafton och tiden går saaaakta! Går det att spola fran tiden kanske!?

Svar på tråden Någon mer som vill bli förälder 2015?