• 56kenneth

    Min gravida fru klarar inte av att ge oralsex, vilken sorts medicin hjälper?

    Hej alla.
    Jag och min gravida fru vänder oss till er här på forumet för att få råd.
    Vi båda tycker att de e viktigt med oralsex, men nu när hon är gravid så får 
    hon kväljningar när hon stoppa ormen i munnen och hon kan inte längre svälja satsen utan måste
    spotta ut den.
    Detta är såklart stressigt för oss båda, och vi har försökt att hitta nåt knep så att hon kan ge mig oralsex och svälja utan problem igen. Ett tag så höll hon för näsan samtidigt men det funkade ej i längden eftersom båda det är skönare när båda hennes händer plus munnen kan hjälpa till med ormen.

    Vi är tacksamma för alla tips och knep vi kan få.

  • Svar på tråden Min gravida fru klarar inte av att ge oralsex, vilken sorts medicin hjälper?
  • Rödtott

    Inget att göra åt! Den gravida munnen är väldigt kräsen. Ormen får nog skaffa sig en annan hobby..

  • muckel

    Kanske hon kan ha en näsklämma. På så sätt får hon båda händerna fria för ormen.

  • lampans

    har hört att det hjälper att, innan oralsexet, dricka ett glas pommac uppochner. Eller att skrämma eller chocka henne precis innan hon börjar må illa så liksom glömmer hon att kräkas.
    lycka till!

  • LillaJag06

    Låt henne vara!

    Prova att trycka ner en gurka i din hals så får du se hur det känns.

    Tycker trådarna bara blir sjukare och sjukare!

  • Alby

    Du verkar ha rätt höga krav på lilla Candy, hur ofta ger du henne oralsex? 
    Har hon blivit myndig än förresten?

  • FatBitch
    Alby skrev 2014-03-20 23:36:56 följande:
    Du verkar ha rätt höga krav på lilla Candy, hur ofta ger du henne oralsex? 
    Har hon blivit myndig än förresten?
  • 121221

    Men herregud människa  ..är du sjuk i huvudet ,,lått henne va ifred i sin graviditet och använd dina egna händer. Sluta pressa henne, vad är som är viktigt ed oral sex precis när hon är gravid.  det är hon som är viktigt att hon mår bra  inte att du får oral sex... varför ska det vara stressad sak .! phuuuu!! Det är du sm behöver medicin inte hon!!!!!!!!!!!!!

  • 121221
    Alby skrev 2014-03-20 23:36:56 följande:
    Du verkar ha rätt höga krav på lilla Candy, hur ofta ger du henne oralsex? 
    Har hon blivit myndig än förresten?
    bra!
  • 121221
    LillaJag06 skrev 2014-03-20 22:51:50 följande:
    Låt henne vara!
    Prova att trycka ner en gurka i din hals så får du se hur det känns.
    Tycker trådarna bara blir sjukare och sj h

    Håller så jäkla med dig! Blir arg på den här tråden , Vilka sjuka människor det finns och stackars hon  kvinnan!
  • MxMeNow

    Jag skulle börja med att sluta kalla kuken ormen, det ger tom mig kväljningar och jag är inte kräsen.

Svar på tråden Min gravida fru klarar inte av att ge oralsex, vilken sorts medicin hjälper?