• Acire94

    ömma bröst!

    Tjej i panik här!!

    När jag var på toan så blev det väääldigt ljust rött på pappret, inte alls mycket heller... Är det mensen som kommer eller? :(

  • Acire94

    Men jag har räknat att jag borde inte kunna ta ett gravtest förrens på söndag så jag vet inte om jag ska vänta? Jag kan prova att ta ett imorgon bitti (det ska ju vara bäst att ta på morgonen). Uppdaterar er då! Nervös är jag i alla fall så att det inte blir mer och rödare!

  • Acire94

    Dessutom är det ju bara typ dag 5 efter äl (om jag inte hade tidigare vill säga!) :( Känns inte som något bra tecken :/

  • Acire94

    Jag sökte på det och flera som hade blivit gravida hade haft nidblödning/rosa flytningar äl+5!! Så jag hoppaasss!

  • Acire94

    Jag ska prova att testa imorgon och om det inte visar för att det är för tidigt så kan jag ju prova typ tisdag-onsdag eller något :)

    Jag håller med! Men jag har väl tur för att jag kan sova när jag vill, men får ta en tupplur varje dag, helt sjukt!!

    Ne inte något extremt i alla fall, kan känna mig omotiverad att äta ibland för att jag känner mig mätt/lätt illamående men jag kopplar ihop det med att vi provade pulverdieten men jag vet inte riktigt! Nu när jag var ute och åkte bil med sambon så kände jag att jag blev lite illamående vilket jag inte brukar bli men bara lätt illamående så jag kopplar inte ihop det med graviditet än så länge i alla fall :) Är du illamående? ^^

  • Acire94

    Alla är ju så himla olika, en del får ju inga symptom alls innan de är kanske i vecka 8 medans en del får direkt eller äl! Så det är ju bara att vänta o se! :)

  • Acire94

    Tur det, då hinner man inte tänka på det lika mycket! :)

    Har ni hört talas om "ringtestet" någon gång? :) Har ni provat? :) Jag provad precis för att jag var så nyfiken och jag gjorde det typ 3 gånger och det blev cirkel alltså tjej alla tre gångerna! Sen så provade jag över handleden då det ska visa hur många barn och vilket kön och det blev tjej, kille och sen tjej igen, det stannade till och med emellan, helt sjukt!

    Förövrigt så gör brösten så sjukt jädra ont idag...mycket värre sen igår..menmen, det kan jag stå ut med om jag är gravid..hoppas det visar plus imorgon/nästa vecka!! :D

  • Acire94

    Det är verkligen inget vetenskapligt och sånt utan mest skrock men läste på ett forum där de hade testat och då hade det stämt på 70 % och inte på 30% vilket är hyffsade siffror liksom :)

    Man ska ta en personlig ring (jag tog förlovningsringen men ah något som kopplas till den gravida) sen ska man ta en tråd och så ska man lägga sig ned eller sitta upp och hålla den helt still över magen och tillslut så börjar den dingla typ. Om det går runt så är det en flicka och tvärs över är det en pojk :)

    Man kan även prova detta över handleden för att se hur många barn och vilket kön det är på dem! Dock så visar det även könet på barn även om de kanske är missfall. Då håller man över handleden och så börjar den, sen stannar den av och så börjar den igen tills den stannar helt :) Jag stannade dock efter 3 för jag ville inte se om det blev 15 liksom så att man inte får massor missfall :P

    Skriv vad det blev sen :D

  • Acire94

    Hej på er!

    Jag börjar tvivla på om jag verkligen är gravid..imorse så började mensvärk en på riktigt mer som vanlig mensvärk och när jag gick på toan nu så var det mycket mer än igår, fortfarande rosa dock! Så jag vet inte :/ testet var negativt också men jag tror det var för tidigt så det behöver ju inte betyda något!

  • Acire94

    Man får väl hoppas på det bästa men samtidigt vill jag hellre ha låga förväntningar så att jag blir positivt överraskad än tvärt om! Jobbigaste är bara att jag bara hade stora tamponger hemma, inte trosskydd eller något sådant så det gjorde ont att sätta in den eftersom att jag inte blöder så mycket liksom! Och sen när jag kollade på tampongen så ser det ändå ut mer som flytning av något slag, mer slemmigt typ :P (låter skitäckligt, haha) Så aja, vi får se vad som händer och så testar jag oavsätt någon gång i nästa vecka :)

    Ta en ring som du gillar extra mycket bara! Det ska nog fungera :)

Svar på tråden ömma bröst!