• Kommandooran

    Kåt

    Jag är gravid i v27 och kåt dygnet runt! Min sambo och jag har inte haft sex på 10VECKOR!! Jag vill ha sex och mycke sex mer än vad jag någonsin kommer behöva som icke gravid. Jag porrsurfar,drömmer om sex, fantiserar om sex dagligen. Men min sambo vill inte ???? han skyller på att han är trött och inte känner lust när jag är gravid. Detta gör mig så ledsen. Känner mig sexigare än vanligt, vågar mer ,vill mer. Ja jag är sextokig under grav, väntar mitt 3:dje barn så är inte första gången jag känner denna lust. Mina två första barn har jag med en annan man, han uppskattade min lust. Vet inte hur jag ska stå ut. Måste ju acceptera om han inte vill, har sugit av han massor i hopp om att få något tillbaka men han verkar knappt vilja ta i mig ???? han kollar på porr och runkar så kåt är han men inte på mig. Kommer vi hitta tillbaka till varandra när den lilla kommit? Är ledsen och sjukt kåt d ända jag tänker är att jag måste få bli knullad och snart spelar det ingen roll vem eller vilka som knullar mig. Sjukt kåt måste vara något fel.??


  • Svar på tråden Kåt
  • en blind vän

    Sjukt frusterande för dig. Säg till din sambo att han får ta alla nattvaken med llilen om han inte sätter på dig nu. Skämt åsido.
    Han kanske är rädd att skada barnet. Är det första gången han blir pappa?

    Kan bli problem om man inte får utlopp för sin lust. Synd att han inte fattar det.

    Grattis till graviditeten.


    ,--O-O
  • Mawliiin
    Kommandooran skrev 2014-03-28 15:20:58 följande:

    Jag är gravid i v27 och kåt dygnet runt! Min sambo och jag har inte haft sex på 10VECKOR!! Jag vill ha sex och mycke sex mer än vad jag någonsin kommer behöva som icke gravid. Jag porrsurfar,drömmer om sex, fantiserar om sex dagligen. Men min sambo vill inte ???? han skyller på att han är trött och inte känner lust när jag är gravid. Detta gör mig så ledsen. Känner mig sexigare än vanligt, vågar mer ,vill mer. Ja jag är sextokig under grav, väntar mitt 3:dje barn så är inte första gången jag känner denna lust. Mina två första barn har jag med en annan man, han uppskattade min lust. Vet inte hur jag ska stå ut. Måste ju acceptera om han inte vill, har sugit av han massor i hopp om att få något tillbaka men han verkar knappt vilja ta i mig ???? han kollar på porr och runkar så kåt är han men inte på mig. Kommer vi hitta tillbaka till varandra när den lilla kommit? Är ledsen och sjukt kåt d ända jag tänker är att jag måste få bli knullad och snart spelar det ingen roll vem eller vilka som knullar mig. Sjukt kåt måste vara något fel.??


    Jag och min pojkvän har inte haft sex sen jag var i vecka 15, är i vecka 33 nu!

    Han är livrädd att han skall skada bebisen, fast barnmorskan till och med förklarat att det är omöjligt .. Det är första gången han skall bli pappa , så han är väl osäker överhuvudtaget.. Men jag vet hur de är..
  • Tristan69

    Ställ snubbarna mot väggen och förklara läget.

    Antingen knullar du mig eller så tar jag ut min lust genom att knulla med någon annan.

    Svårare än så är det inte.

    : )

  • Tryggt

    Jag finns och jag förstår frustationen men från en mans sida... från det att vi förstod att vi var gravida så var det ett blankt NEJ till sex... två graviditeter utan sex - jag vet hur det känns!

  • Miisty

    Om du inte velat under graviditeten hade det då varit ok att han var med någon annan? Annars bör du inte vara det heller. Press kan vara avtändande. Han kanske inte tänder på tanken att ha sex när bebisen är med? Prata om det? Sms:a om han tycker det är jobbigt att prata. Köp en sexleksak som du gillar och hoppas det vänder under graviditeten ;) Men försök att hitta en lösning där båda mår bra! Men kan tänka mig att det är fruktansvärt frustrerande!

  • fyrabarnsmor4
    Tristan69 skrev 2014-04-22 01:13:04 följande:

    Ställ snubbarna mot väggen och förklara läget.

    Antingen knullar du mig eller så tar jag ut min lust genom att knulla med någon annan.

    Svårare än så är det inte.

    : )


    Bra förslag så får vi se vad han svara...
  • Cheeses

    Verkar konstigt? Det finns ju sex som man kan ha som inte innebär att man snoppar in snoppen. Han kan ju tillfredsställa dig genom smeksex eller oralsex.

  • snö 81

    Sådär var min förra man som jag har min dotter med. Det var jättefrustrerande och jag blev väldigt ledsen. Jag hade precis som du stenkoll på hur många veckor det var sedan sist. Dessvärre fortsatte det nästan likadant efteråt också.

    Jag förstår verkligen din frustration och jag hoppas verkligen ni hittar varandra efteråt.

    Jag är nu gravid med mitt andra barn med en ny man och slipper tack och lov denna upplevelse nu.

  • Pappa46Sthlm

    Det verkar vara två läger av män när det gäller sex under graviditet. Antingen gillar man inte tanken alls, eller så tycker man att gravida kvinnor är det sexigaste som finns. Jag hör själv till dem som älskar gravida kvinnor. Det är så galet vackert. Synd att din man inte verkar känna likadant.

Svar på tråden Kåt