• Anonym (Längtar)

    Någon som fått hårt smisk med björkris?

    Är en kvinna som tycker mycket om smisk men har aldrig blivit smiskad med björkris. Det verkar lockande samtidigt som jag är rädd att det svider outhärdligt. Finns det någon som fått en hård risbastu som kam berätta om det? Nu menar jag då klart som vuxen och inte som barnuppfostran.

  • Svar på tråden Någon som fått hårt smisk med björkris?
  • Kattpappa08

    Jodå...men bara på axlar och rygg. Sitter du en stund i en riktigt varm bastu så är det skönt som fan

  • Anonym (Längtar)
    Närvaro i 08 skrev 2014-03-31 12:29:21 följande:
    Jodå...men bara på axlar och rygg. Sitter du en stund i en riktigt varm bastu så är det skönt som fan



    Menade på stjärten och inte i samband med bastu.
  • Kattpappa08
    Anonym (Längtar) skrev 2014-03-31 12:32:24 följande:
    Menade på stjärten och inte i samband med bastu.

    Aha...hoppas att du får svar
  • Anonym (Kingen)

    Björkris är äkta kärlek det. Sex när det är som bäst.

  • Anonym (UG)
    Närvaro i 08 skrev 2014-03-31 12:29:21 följande:

    Jodå...men bara på axlar och rygg. Sitter du en stund i en riktigt varm bastu så är det skönt som fan


    Ha ha ha så sött naivt!
  • Anonym (Längtar)
    Anonym (UG) skrev 2014-03-31 13:03:40 följande:
    Ha ha ha så sött naivt!



    Om jag tolkar din förkortning rätt så kanske du har provat?
  • eber4

    Visst svider det. Men jämfört med andra redskap och tekniker är det inte avsevärt "värre", däremot annorlunda. Smaken är ju olika, så jag tycker inte att det går att säga generellt om det är mer outhärdlig än andra tekniker. Men visst tycker nog många att det svider lite extra.

    Det ställer högre krav på den som ger smisket att ha en bra teknik, av den enkla anledningen att riset är lite mer bångstyrigt än när en använder tex en Paddel, rotting eller vad man nu brukar använda.

    Min rekommendation är att om du är nyfiken så ska du testa. Som med allt annat är det bra att växla upp från en lugn nivå, och funkar det inte så vet du det i alla fall. Så länge du lekar med en trygg Dom som förstår att lyssna på dina signaler så finns det inget att oroa dig för.

  • Anonym (UG)
    Anonym (Längtar) skrev 2014-03-31 13:18:22 följande:



    Om jag tolkar din förkortning rätt så kanske du har provat?
    Du tolkar min förkortning helt rätt...
  • Anonym (Längtar)
    Anonym (UG) skrev 2014-04-01 00:26:00 följande:
    Du tolkar min förkortning helt rätt...



    Men du vill inte skriva om det?
Svar på tråden Någon som fått hårt smisk med björkris?