• qinq77

    större penis med Gnetics Extender ?

    Är det någon kille som har testat en sån där Gnetics Extender.?

    sv.gneticsextender.com/

     
    Är det fejk eller fungerar det på riktigt? Vore intressant att veta då jag lätt skulle betala en 1500 - 2000 kr för att förstora och bredda penis flera cm på några månader!

    Jag är endast intresserad av svar av de som testat eller vet någon som testat.

  • Svar på tråden större penis med Gnetics Extender ?
  • Anonym (.)

    Seriöst - vad tror du? Om det fanns ett sätt att förstora sin kuk skulle väl ALLA män känna till det OCH göra det?

  • Fin

    Du kan väl inte få dina händer att bli större eller fötter mindre? eller börja se ut som tom cruise med att töjja på näsan heller. 

    Och inte blir den ju bättre för att den har en inbygd digital klocka heller Tomte

  • qinq77
    Anonym (.) skrev 2014-04-03 14:22:11 följande:
    Seriöst - vad tror du? Om det fanns ett sätt att förstora sin kuk skulle väl ALLA män känna till det OCH göra det?
    Jag vet seriöst inte vad jag ska tro faktiskt. Finns tom en artikel på Aftonbladet om det.
    (Precis när jag skrev det så insåg jag det löljiga att referera dit, ha ha)
    men men

    www.aftonbladet.se/halsa/article10562451.ab
  • Fin

    Men om du läser det då ..

    – Vi har bara testat den i några månader så det är för tidigt att uttala sig om resultatet. Men de vetenskapliga undersökningar som gjorts på den sträckare vi använder oss av visar att metoden fungerar.


    – Men det här är ingen engångsgrej. Man måste bära den i sex till nio timmar om dagen, varje dag.

    Visst kör på ni som vil ha lite större kuk :D 
    Jag tror inte nån kille går me den där i byxorna hela dan frivilligt. Drömmer

  • Anonym (Kingen)

    Jag känner en som har en bekant som har hört om en kille vars kuk växte rejält. Säkert med en meter.

  • Fin
    Anonym (Kingen) skrev 2014-04-03 18:34:43 följande:
    Jag känner en som har en bekant som har hört om en kille vars kuk växte rejält. Säkert med en meter.
    DrömmerSkrattande
  • qinq77
    Anonym (Kingen) skrev 2014-04-03 18:34:43 följande:
    Jag känner en som har en bekant som har hört om en kille vars kuk växte rejält. Säkert med en meter.
    oj, jäklar!! jag hade varit glad om den bara växte hälften av det!!!
Svar på tråden större penis med Gnetics Extender ?