• Smurfan 81

    En cellsam historia

    Den helt underbara tecknade serien om kroppen som gick när jag var liten. Är det nån som vet om den går att få tag på på VHS eller DVD???

  • Svar på tråden En cellsam historia
  • Smurfan 81

    Ingen???
    Googlade runt lite, på engelska heter den "Once upon a time... Life". Tydligen fanns den på Giza.se för lite drygt ett år sen, men jag får inga träffar där nu tyvärr...

  • snart tre

    puffar din fråga - älskade den när jag var liten. En kompis har den till sin femåring iaf så någonstans måste den ju gå att få tag på. Kollat cdon?

  • fipa2

    Jag kan finska, kan försöka se om de har bättre info på finska där,. om du vill

  • mammasmulan

    JA JA JA!!! Visst var det en mycket lärorik serie?? Herregud...den minns jag att även min äldsta dotter sett... & hon blir 13 i år... Berätta gärna om ni vet vart man kan hitta den... //Kramiz på er & ha en fortsatt trevlig kväll!

  • Smurfan 81

    fipa2
    Gärna! Jag antar att man skulle kunna skicka ett mail till dem... det finns ju en mailadress där. Får väls skriva både på svenska och engelska då ifall det är den finska delen av finland.

  • fipa2

    Jag kollade, men det var ju en riktigt dålig sida, ingen mer info på finska sidan heller. Men det verkar vara en finsk återförsäljare iallafall.

  • fipa2

    Hoppas de kan svara på engelska eller svenska
    Nu blev jkag nostalgisk och vill också se serien igen..

Svar på tråden En cellsam historia