• mysan77

    Hjälp scooby doo kalas ??

    Mitt barns favorit film är scooby doo, han älskar dom och snart fyller han år ! Tänkte överraska med tema kalas med scooby doo Glad
    En del ställen på nätet för barnkalas har en del saker för scooby kalas men inte så mycket. Undrar nu vad man kan göra för Mat/ fika till barnen ? Tänkte beställa tårtoblat med scooby motiv om jag inte får nån annan ide Glad
    Dekorationer ? tänkte på balonger i grönt och orange, men inte hittat några...

    Alla förslag och ideer är välkommna Skrattande

  • Svar på tråden Hjälp scooby doo kalas ??
  • Emmut

    Ni kan ju ha något "mysterium" de ska lösa och någon som är utklädd till skurk som de kan dra av en mask från :)

    Du måste ju också baka "Scooby-kex" :D

  • Madelen b

    Vad kul, vi ska oxå ha ett scooby doo kalas i juni. Inbjudningarna går ut i morgon! Vi ska börja med att alla barn får göra sitt egna scooby halsband med froot loops och tag med sina initialer på, sedan kommer det bli fika och här är mysteriet , tårtan kommer vara försvunnen och alla barnen måste hitta ledtrådar om vart tårtan kan vara! Nu fyller min son bara 3 så vi begränsar temat lite så han ändå ska förstå! Allt kommer gå i orange, blått och grönt! Tårtan kommer vara scooby doo, hamburgers cupcakes, hundbens kakor mm, Med sig hem kommer alla barnen få en kartong med scooby snacks! Ska även göra the mysterie van av kartong så man kan kläppa kort på barnen i den:)

  • Kalasmamman

    Lite sent inlägg, hoppas det gick bra med Scooby doo-kalasen. Kul tema! Och jättefina bilder på kakor - bra idé med hundben! Ser otroligt ambitiöst ut. Har man nu inte tid att göra allt själv kom jag att tänka på att ett färdigt mysterium för barnen ju funkar perfekt på ett Scooby Doo kalas. Finns ett roligt Detektivmysterium som egentligen passar på en massa kalas, men har man Scobby Doo kalas får ju barnen så klart vara Mysteriegänget!

Svar på tråden Hjälp scooby doo kalas ??