Chiquita07 skrev 2014-04-15 14:33:43 följande:
Här e en till 92a :) Jag o min kille bestämde oss i höstas för att försöka få barn o på första försöket (i september 2013) blev bebisen till o i oktober fick vi plusset på stickan. Nu är jag i v 33 och bebis kommer i början av juni :) Tiden springer iväg!!
åååh grattis :D måste kännas fantastiskt!
Nathalie1992 skrev 2014-04-15 15:27:25 följande:
Hallå! Här är en till 92:a. Jag och sambon bestämde oss för att sluta med preventivmedel förra sensommaren/hösten...på första försöket blev jag gravid och jag är nu i v 33. Lillan är beräknad den 8/6 :)
Grattis även till dig! :D
marory skrev 2014-04-15 15:15:45 följande:
Haha jag surfar typ på bebissaker varje gång jag sitter vid datorn ;) Vad för typ av vagn vill du ha? Jag håller med om att det är ganska svårt med vagn, ändå har jag nog surfat mest av allt kring barnvagnar. det finns ju så många! själv är jag intresserad av en silver cross surf men det verkar inte vara någon alls som har den? :O jättepopulär utomlands och världens kändaste barnvagnsmärke men alla här har bara bugaboo...jättekonstigt :P
detta är som sagt min favorit just nu, det som är himla smidigt med denna är att man inte behöver köpa en liggdel till (även om det finns) för vagnen kan med en dyna användas från dag 1 smidigt tycker jag,
(jag vet att det kanske är lite överambitiöst att titta på vagnar innan man ens plussat men men)
jag har ju som sagt inte kollat så supermycket men vi MÅSTE ha en vagn med 4 stora hjul och som är lätt att köra med i skog och sand då sambon + hela min familj kör mycket cross och enduro :) samtidigt måste vagnen vara lätt och smidig att köra och lyfta in i bilen xD ska kolla lite mer på vagn när jag väl fått ett + :D