• Emmaveronica

    november bebis Borås ? :)

    Någon mer i Borås som är beräknad i november ? Kanske t om sitt första barn som jag ? :)

  • Svar på tråden november bebis Borås ? :)
  • mhelen

    Första barnet, bf 5dec. Borås, fantastisk resa man påbörjat! Första besöket på mc är i veckan.

  • Emmaveronica
    mhelen skrev 2014-04-22 20:50:00 följande:

    Första barnet, bf 5dec. Borås, fantastisk resa man påbörjat! Första besöket på mc är i veckan. smile1.gif


    Vad roligt ! :) grattis ! :) vi har BF 26e november :) gick in i v 10 idag :) det kommer gå bra :) jag hade mitt den 4 april (om jag minns rätt) ja jo haha jag har ju inte börjat så bra tror jag, ont (växtvärk), super trött, hängig, hormoner från helvetet mm. Haha låter riktigt hemskt men jag är lycklig ändå för jag har alltid älskat barn och vill inget hellre än att ha barn :) många som säger att man blir berövad sin ungdom men ja.. Då va jag väl tidig för jag har gjort allt och finner inget nöje i det längre ändå :) och livet har bara börjat när man får bebis känner jag :)
  • mhelen

    Känner igen det där med hormoner som spökar... men det är så värt det! Hoppas bara på en frisk krabat som vill stanna dryga 7 månader till utan komplikationer har du berättat för din omgivning än?

  • Emmaveronica
    mhelen skrev 2014-04-23 20:50:06 följande:

    Känner igen det där med hormoner som spökar... men det är så värt det! Hoppas bara på en frisk krabat som vill stanna dryga 7 månader till utan komplikationer smile1.gif har du berättat för din omgivning än?


    Ja :) för familj har vi gått ut med det men vänner och kompisar går vi ut med det den 8e maj efter ul när jag är i v 12 :) du då ? :)
  • Emmaveronica
    soleil skrev 2014-04-28 13:34:32 följande:

    Här är en till! Bf 8 november. Bor 3 mil utanför stan.


    Hej! Grattis! :) va roligt :) vi bor på Sjöbo :) hur har det gått hittills ? :)
  • Ida Maria

    Jag hoppar in här oxå :)
    Bf är den 5 november om jag inte minns fel, dock är det inte mitt  första barn utan tredjeDrömmer Vi bor på Brämhult och har två flickor som är 6 och 1 år.


    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Alva♥¸.?°´¯) ♥
  • Emmaveronica
    Ida Maria skrev 2014-04-29 12:53:07 följande:

    Jag hoppar in här oxå :)
    Bf är den 5 november om jag inte minns fel, dock är det inte mitt  första barn utan tredjeDrömmer Vi bor på Brämhult och har två flickor som är 6 och 1 år.


    ? (¯`°?.¸ ? Alva?¸.?°´¯) ?
    Hej ! Åååh grattis! :) va härligt, tror du det blir en pojke denna gång ? :)
  • Ida Maria

    Emmaveronica; jag har verkligen ingen "känsla" denna gången, med båda tjejerna har jag varit säker på att det var pojkar men det var ju helt fel:) Vi kommer ta reda på könet även denna gången så den 18 juni vet vi förhoppningsvis!

  • Emmaveronica
    Ida Maria skrev 2014-05-01 06:54:45 följande:

    Emmaveronica; jag har verkligen ingen "känsla" denna gången, med båda tjejerna har jag varit säker på att det var pojkar men det var ju helt fel:) Vi kommer ta reda på könet även denna gången så den 18 juni vet vi förhoppningsvis!


    Jaså då kanske de är en liten pojke hehe ! :) vad roligt :)
Svar på tråden november bebis Borås ? :)