• Svar på tråden Gravida i gävle med bf 2015
  • Josefiiin

    Grattis! Åh så spännande!

    Vi väntar första barnet 3 februari men vet ännu inte om det är en pojke eller flicka. Får se om vi tar reda på barnets kön vid UL i september :)

  • Amber82

    Hej, såg att denna tråd ligger i kategorin första barnet så vet inte om det är ok att hoppa in..? Är gravid med andra barnet och har bf 12/2, första barnet är född 2013 och det blir knappt två år mellan. Bor i Gävle kanske jag ska skriva också

  • skomakarfrun
    Amber82 skrev 2014-08-07 08:07:47 följande:

    Hej, såg att denna tråd ligger i kategorin första barnet så vet inte om det är ok att hoppa in..? Är gravid med andra barnet och har bf 12/2, första barnet är född 2013 och det blir knappt två år mellan. Bor i Gävle kanske jag ska skriva också smile1.gif


    Tråden verkar ju inte så aktiv så vi som är intresserade av en gävletråd kanske bara kan köra?
  • bangen79

    Hej på er. Jag väntar mitt andra barn 3 feb och bor i Gävle.  Hur går det för er alla med alla symptom osv?

  • Vicktess

    Hej! :) en till här från Gävle! Väntar mitt första barn. Skulle vara roligt om vi var några från Gävle som kan följas åt :)

  • Amber82
    bangen79 skrev 2014-08-10 15:02:08 följande:

    Hej på er. Jag väntar mitt andra barn 3 feb och bor i Gävle.  Hur går det för er alla med alla symptom osv?


    Jag har haft väldigt lindriga symptom denna gång, lite illamående framförallt på eftermiddagar/kvällar och yrsel då och då. Med förra barnet mådde jag illa till och från hela graviditeten. Känner dock av fogarna fortfarande sedan förra gången så lite orolig över hur det ska bli.. Hur är det för dig denna gång? Hur gammalt är ditt första barn?

    Roligt om tråden blir mer aktiv
  • skomakarfrun

    Jag hade sjukt jobbig första trimester.

    Mådde illa, var förstoppad, molvärk i magen och uppsvälld. Och just ja TRÖTT!! :(

    Nu är jag i v 17 och symptomen just nu är foglossning :( värk i ligamenten och ömma, tunga bröst.

    Jag har RUL 22/8 och ser verkligen fram emot det, har inte börjar känna bebis än, så det känns fortf lite overkligt. Lite för bra för att vara sant... Men kände inget förrän v 20 med första barnet så oroar mig inte riktigt än även om det hade varit roligt att få ett livstecken redan nu :)

Svar på tråden Gravida i gävle med bf 2015