• Anonym (TS)

    Hur känns det när sexet tar slut

    Jag är nyfiken på att veta hur man bara kan tappa sexlusten mot sin partner, och hur du som inte får sex men vill ha det, känner ?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-05-05 21:31
    Hur mättar du som inte får sex, ditt behov ?

  • Svar på tråden Hur känns det när sexet tar slut
  • Toppen9

    Man tappar inte bara lusten utan det är mycket som spelar in.
    I mitt fall att jag får ta ansvaret för 95% av allt i hemmet och med barnen trots att jag också arbetar 100%. Jag får se till att räkningarna betalas och att det finns mat på bordet. Att han skickar in papper till fk mm. Att vi sparar pengar till semester, renovering och vinterkläder.
    Att han inte vill sova med mig längre, klagar på allt jag gör och förlöjligar mig inför hans vänner och sen tycker synd om sig själv när jag inte har lust till sex.

  • Anonym (TS)
    Toppen9 skrev 2014-05-05 21:45:42 följande:
    Man tappar inte bara lusten utan det är mycket som spelar in. I mitt fall att jag får ta ansvaret för 95% av allt i hemmet och med barnen trots att jag också arbetar 100%. Jag får se till att räkningarna betalas och att det finns mat på bordet. Att han skickar in papper till fk mm. Att vi sparar pengar till semester, renovering och vinterkläder. Att han inte vill sova med mig längre, klagar på allt jag gör och förlöjligar mig inför hans vänner och sen tycker synd om sig själv när jag inte har lust till sex.

    Hur i hela friden har det fått gå så långt? Vad säger du åt han då när du säger att du får göra allt? Vad svarar han? Fy vad tråkigt! Har full förståelse för att du inte vill ha sex med honom ! Hur klarar du ens att vara tillsammans med honom?!
  • Anonym (-)

    För min del handlar det om dåligt sex med en egostisk man i sängen. Han ville dessutom bara ha sex varannan månad som inte gjorde att det blev bättre. Ju mer sex desto bättre sex heter det ju men här var det tvärtom. Ju mindre desto sämre men det hade aldrig blivit bättre ändå även om vi hade haft det oftare.

    Hur jag gjorde för att mätta mitt sexbehov? Jag var otrogen och efter det gjorde jag slut.

  • Anonym (TS)
    Anonym (-) skrev 2014-05-05 22:19:05 följande:
    För min del handlar det om dåligt sex med en egostisk man i sängen. Han ville dessutom bara ha sex varannan månad som inte gjorde att det blev bättre. Ju mer sex desto bättre sex heter det ju men här var det tvärtom. Ju mindre desto sämre men det hade aldrig blivit bättre ändå även om vi hade haft det oftare. Hur jag gjorde för att mätta mitt sexbehov? Jag var otrogen och efter det gjorde jag slut.

    Varför tappade han sin sexlust? Antar att du frågade honom om det..
  • Toppen9

    Det gick väl så långt eftersom jag blev gravid och ville behålla medan har var osäker och under den graviditeten så fick jag hela tiden höra att "det är ditt fel att du är gravid, du kunde ha sluppit det" när jag klagade på värk eller bad om hjälp. Till sist trodde jag på att det var mitt fel alltihopa.
    Håller på att bli starkare igen men det tar tid.

  • Anonym (tja)

    En  man som jobbar hela tiden och vår gemensamma tid som är väldigt kort ,vill han att vi ska städa tex  och ha sex.Trots bra ekonomi ,aldrig göra något roligt.Tråkigt.

  • Toppen9

    Min karl tycker dessutom att han gör minst halva jobbet hemma. Tänk så olika man kan se det.
    (Skrev lista över vad vi gjorde hemma förut och den visade att min syn på det var ganska riktig.)

  • Anonym (-)
    Anonym (TS) skrev 2014-05-05 23:13:03 följande:

    Varför tappade han sin sexlust? Antar att du frågade honom om det..
    Nej han tappade aldrig sexlusten. Problemet var att han egentligen aldrig hade någon vidare sexlust. När vi hade sex var det mest för att han skulle få sin utlösning sen var det klaart. Han onanerade hellre.


  • Anonym (TS)
    Anonym (-) skrev 2014-05-06 16:00:04 följande:
    Nej han tappade aldrig sexlusten. Problemet var att han egentligen aldrig hade någon vidare sexlust. När vi hade sex var det mest för att han skulle få sin utlösning sen var det klaart. Han onanerade hellre.

    Usch vad tråkigt! Ingen närhet..
Svar på tråden Hur känns det när sexet tar slut