• kokos

    Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014

    Här kommer fortsättningstråden som vi kan följas åt i när allas bebisar har kikat ut Glad

    Jag hoppas att ni vill hänga på och diskutera lite om hur det går för de små liven...

  • Svar på tråden Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014
  • MilayasMamma

    Va kul med fortsättningsgrupp! En vecka kvar till BF och har konstant molande värk just nu. Hoppas att något är på gång!

  • Flamma

    Börjar med en bild på den 1 maj bebisen. Han var inte först av bebisarna i tråden, men han var nog den första i maj..?

    Njuter i fulla drag av vår lilla Melker. Sån himla gosig liten plutt. En kopia av sina syskon i utseendet.

    Tyvärr verkar han ha trånga tår kanaler eller nåt, för hans ögon geggar igen hela tiden . Torkar och torkar på stackaren.

  • Erika 146

    Bra initiativ! Längtar med till att få prata ännu mera bebis här sen!
    Hoppas ju att bulan vill ut tidigare så jag slipper igångsättning, vore så himla häftigt att få gå igenom allt med kroppen nu med första

    Fin han är Flamma!

  • lupin84
    Flamma skrev 2014-05-07 19:34:09 följande:
    Börjar med en bild på den 1 maj bebisen. Han var inte först av bebisarna i tråden, men han var nog den första i maj..? Njuter i fulla drag av vår lilla Melker. Sån himla gosig liten plutt. En kopia av sina syskon i utseendet. Tyvärr verkar han ha trånga tår kanaler eller nåt, för hans ögon geggar igen hela tiden . Torkar och torkar på stackaren.

    Super söt
  • MadeleineH
    Flamma skrev 2014-05-07 19:34:09 följande:
    Börjar med en bild på den 1 maj bebisen. Han var inte först av bebisarna i tråden, men han var nog den första i maj..?
    Njuter i fulla drag av vår lilla Melker. Sån himla gosig liten plutt. En kopia av sina syskon i utseendet.
    Tyvärr verkar han ha trånga tår kanaler eller nåt, för hans ögon geggar igen hela tiden smile4.gif . Torkar och torkar på stackaren.
    Men vilken finis!

    Jag tror inte riktigt jag förstår att jag har en bebis i magen längre, mest för att jag bara känner mig så sjuk. Nu när jag passerat det magiska datumet så känns det med "jaha, då blev det ingen bebis då...".
Svar på tråden Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014