• K Y S S

ja e ca 60, hur stor chans har ja o idka samlag med en 18-20årig kvinna?

har kommit hem efter att ha idkat samkväm under en gangbang träff på ålands färja,
    hade då sex med 2 kvinnor i myndig ålder mellan 18-20år,
    bästa sex ja haft på länge, e sj i 60års åldern o vill ha lite feed back av er ifall ja har nån chans o göra om detta,
    fast ensam med en kvinna, inte gruppsex,
    finns d kvinnor i yngre ålder som kan tända på mig?
    nu talar vi enbart om sex o inte relation då jag e gift,

• Svar på tråden ja e ca 60, hur stor chans har ja o idka samlag med en 18-20årig kvinna?
  • Koppkaka

En sextioåring skulle aldrig skriva "sj" istället för "själv", då det är typisk fjortislingo.

• Koppkaka

Och "idkat samkväm", och "gangbang" i samma mening? Jo hej du. Ingen säger "idka samkväm", men är man under 20 så tror man kanske gärna att någon "LASTGAMMAL" som em sextioplussare skulle göra det.

• Anonym (p)
    Koppkaka skrev 2014-05-11 09:27:25 följande:
    Och "idkat samkväm", och "gangbang" i samma mening? Jo hej du. Ingen säger "idka samkväm", men är man under 20 så tror man kanske gärna att någon "LASTGAMMAL" som em sextioplussare skulle göra det.

Bra analys, jag tror som du här.

Men ts, dina chanser står i direkt proportion till hur mycket du är villig att punga ut med.
    Och hur mycket dolt förakt du står ut med.
  • lillajag82

Nä... Du får nog fortsätta betala.. Tyvärr

• Nyfiken gul

När jag var 24 var jag älskarinna åt en man på 60 år så visst finns vi som gillar riktigt stor åldersskillnad.  

Det var dock inte frågan om någon sugerdaddy. 

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym (celineswaltz)

Frågeställningen och nicket känns inte trovärdigt.

Om du nu haft sex med två unga kvinnor, borde du ha bättre möjlighet att ta reda på hur du kan göra om det, på annat ställe än FL. Tex fråga av de inblandade tex.

Om du tycker att män blir kränkta för din ålder så kanske du bör tänka på hur du och väldigt många här på FL känker lite äldre kvinnor.

Om du nu har tagit för för dig så mycket av kvinnor kan du ju berätta hur du upplever förändringen av sexet, nu och då. Vad är de största skillnaderna. Hur träffades man för 30-40 år sedan för tillfälliga sexuella kontakter ? Allmäna skillnader på kvinnornas sexuella beteende?

• Anonym (celineswaltz)
    Anonym (celineswaltz) skrev 2014-05-11 11:40:20 följande:
    Frågeställningen och nicket känns inte trovärdigt.

Om du nu haft sex med två unga kvinnor, borde du ha bättre möjlighet att ta reda på hur du kan göra om det, på annat ställe än FL. Tex fråga av de inblandade tex.

Om du tycker att män blir kränkta för din ålder så kanske du bör tänka på hur du och väldigt många här på FL känker lite äldre kvinnor.

Om du nu har tagit för för dig så mycket av kvinnor kan du ju berätta hur du upplever förändringen av sexet, nu och då. Vad är de största skillnaderna. Hur träffades man för 30-40 år sedan för tillfälliga sexuella kontakter ? Allmäna skillnader på kvinnornas sexuella beteende?

beklagar stavfelen och dubbla ord
Svar på tråden ja e ca 60, hur stor chans har ja o idka samlag med en 18-20årig kvinna?