• JasonDamian

    min bror

    Jag har en grov klump i magen av att min bror har satt sig i skiten. Droger, dåligt umgänge, psykiska besvär. Jag är jävligt rädd att han kommer att antingen åka in och börja med ännu värre saker, eller att han inte pallar mer och ta livet av sig. Han vägrar att erkänna att han tar droger men det vet jag att han gör. Han bor i min lägenhet och jag vill inte ha en massa problem och stökigt folk där. Jag förväntar mig inget svar på denna tråd, inte ens att någon ska läsa det. Jag måste bara skriva av mig

  • Svar på tråden min bror
  • Norrut

    Tråkigt att höra om din bror Rynkar på näsan

    Hur hanterar du situationen? Bor han hos dig för att du vill hjälpa honom?

  • fallenangelfaith

    [Min bror är missbrukare sen 7 åt tillbaka han har bott hemma hos mig. Jag är 22 aldrig haft problem med droger osv.. Jag kan dock mycket om det då många i min närhet har problem. Jag vet hur jävla maktlös man kan käkramarnna sig. Men om du försöker prata lungt med han . OBS inte nät han är jätte hög.. Kontakta vården.. Mem det som är e att han måste vilja själv annars så går det inte. Du måste Slätta taget lite. Berätta om din oro och hur maktlös du känner dig..

    Tyvär har inget nappat på min bror han kanske dock är lite värre.. Han sitter nu inne 2 år för narkotika innehav och utpressning.

    Ta hand om dig. Kram

Svar på tråden min bror