• mirakel

    BF 2014 Katrineholm

    Hej hej!!

    Har sett många magar i K-holm Glad
    Jag har också en ...är nu i vecka 30.
    BF slutet av juli -14.
    Skulle vara kul o komma i kontakt med fler 
    som inte har så långt kvar till bebben kommer. 

    Kramkram

  • Svar på tråden BF 2014 Katrineholm
  • mirakel

    Hej!

    Då är vi Nääästan lika tidsmässigt.:) Har BF 28 juli. Mår du ok fortfarande. ? Jag har precis blivit sjukskriven pga av sammandragningar på framförallt jobbet... (snabbt tempo gå o stå hela tiden)

    Är 4e barnet här. :) har 3 flickor sedan tidigare.

    ?

  • Frida Andersson
    mirakel skrev 2014-05-27 08:15:17 följande:
    Hej! Då är vi Nääästan lika tidsmässigt.:) Har BF 28 juli. Mår du ok fortfarande. ? Jag har precis blivit sjukskriven pga av sammandragningar på framförallt jobbet... (snabbt tempo gå o stå hela tiden) Är 4e barnet här. :) har 3 flickor sedan tidigare. ?

    Vad kul att vi ligger så nära! Denna graviditet har vart rätt jobbig om jag jämför med dom två andra. Vart helt sjukskriven för foglossning sen v 17. Hur mår du då? Kul med en fyra, vet du vad det blir? Vi väntar en pojk denna gång och känns så kul!! Jobbigt med sammandragningar.... fasen närmar sig nu men går så sakta tycker jag
  • mirakel

    Hello.

    Jag mår rätt ok! (Peppar..peppar)

    När jag nu tar d lite lugnare.

    Tycker att tiden går foooort. ...

    Enligt ul v 19...är d en liten pöjk :D

    ska på ett extra ul imorgon...ska be dem kolla igen om d går.

    O en riktig liten sladdis blir d.

    Hur gamla är dina barn? Tjejer..killar?

    min yngsta är 12.

  • Frida Andersson

    Gjorde ett extra tillväxtultraljud häromdahen då jag har ett högt sf mått. Så låg på 7%+ så blir nog en klimp på 4kg. Vi frågade oxå om det fortfarande var en pojke hehe. Vår största tös är åtta och den mindre sju så sladdis här med. Ska bli så kul!!

  • mirakel

    Hello. Gjort ul nu. Moderkakan lågt. Måste göra nytt ul nästa torsdag. ... får se om d blir vag eller kejsarsnitt. Bebben var liten. Blir max en 3kg:s sa Bm.

    Låg 15%-. Men fortfarande inom nåt normalfång.

    O d är en kille :)

  • Frida Andersson

    Å vad mysigt. Skulle önska en liten bebis då jag fått två stora flickor innan. Nr1 4625 nr2 4155. Men eftersom jag ska snittas så spelar det ju egentligen inhen roll. Vart har du valt att föda?

  • mirakel

    Vet inte 100 ännu. Blir etuna eller Norrköping. Du då? Vart var du när tjejerna kom? Min senaste förlossning var i etuna (men då var barnet dött tyvärr... (v.19) Men tjejen som är 12 föddes i Norrköping.

  • Frida Andersson

    Vi har balt Eskilstuna, samma som dom andra gångerna. Tyckte det var bra där. Japp första blev akut snitt och andra planerat så blir automatiskt snitt nu med vilket jag är nöjd med. Det enda jag är nervös för är ryggbedövningen då jag har extrem sprutskräck!! Beklagar verkligen er lilla ängel

  • Frida Andersson
    mirakel skrev 2014-06-01 08:13:46 följande:
    Hej... hur långt innan BF brukar man få göra ett ev KS. ?

    Som det sägs nu så är det mellan 7-10 dagar innan. När jag fick tvåan för sju år sen var det 14 dagar innan. Min bm prata om att man gör det senast 39+0 så hoppas verkligen på det. Har inte fått hem mitt datum än
  • mirakel

    Skönt o veta!

    Jag vet ingenting ännu. Moderkakan låg ca 2 cm från modermunnen. .... Nytt ul 3 juli.

    Mår ok annars. .. lite tungt o andas. Han har ännu ej lagt sig m huvudet nedåt. ..

    Ikväll blire skolavslutning :)

  • Frida Andersson
    mirakel skrev 2014-06-12 09:51:58 följande:
    Skönt o veta! Jag vet ingenting ännu. Moderkakan låg ca 2 cm från modermunnen. .... Nytt ul 3 juli. Mår ok annars. .. lite tungt o andas. Han har ännu ej lagt sig m huvudet nedåt. .. Ikväll blire skolavslutning :)

    Spännande med ett till ul, mysigt att se dom små. Skönt att du mår bra annars. Börjar närma sig nu!. Åå avslutning på kvällen så bra, vilken skola går barnen på? Vi bor ute i strångsjö och avslutningen är i östravingåkers kyrka 8.15 imorgon bitti. Tidigt....
Svar på tråden BF 2014 Katrineholm