• Anonym (Emma)

    Vill äldre män alltid knulla yngre tjejer?

    Män i 50-60 års åldern, vill de alltid knulla yngre kvinnor? Nöjer de sig med äldre i sin egen ålder för att de inte kan ha något bättre eller njuter de verkligen av sexet?
    Någon man som kan berätta?

  • Svar på tråden Vill äldre män alltid knulla yngre tjejer?
  • Anonym (uu)

    Nu är det ju inte alltid att "nöja sig" att knulla en 50-åring utan de är nog generellt betydligt bättre i sängen än en 20-åring.

  • Anonym (Emma)
    Anonym (uu) skrev 2014-05-17 22:05:48 följande:
    Nu är det ju inte alltid att "nöja sig" att knulla en 50-åring utan de är nog generellt betydligt bättre i sängen än en 20-åring.
    Är du en man?
  • Anonym (Kingen)

    Knullar aldrig yngre tjejer om du nu vill veta det. Varför? Känner ingen som vill.

  • Anonym (Emma)
    Anonym (Kingen) skrev 2014-05-17 22:44:27 följande:
    Knullar aldrig yngre tjejer om du nu vill veta det. Varför? Känner ingen som vill.
    Skulle du vilja knulla yngre? Hur gammal är du?
  • Anonym (uu)
    Anonym (Emma) skrev 2014-05-17 22:07:54 följande:
    Är du en man?
    Ja, det är jag, hur så? Det kan vara trevligt med en yngre tjej enbart för att hon är ung och fräsch med fast kropp men den rent sexuella njutningen är betydligt större med en äldre kvinna som kan sin sak, inte är så hämmad av hur hon ser ut och ger sig hän utan att skämmas.
  • Anonym (Emma)
    Anonym (uu) skrev 2014-05-18 16:41:09 följande:
    Ja, det är jag, hur så? Det kan vara trevligt med en yngre tjej enbart för att hon är ung och fräsch med fast kropp men den rent sexuella njutningen är betydligt större med en äldre kvinna som kan sin sak, inte är så hämmad av hur hon ser ut och ger sig hän utan att skämmas.
    På vilket sätt är den sexuella njutningen större med äldre? Är inte de slappare "där nere"?
    Blir du sexuellt attraherad av hängtuttar och hela paketet? Dvs får du upp den?
  • Anonym (m)
    Anonym (uu) skrev 2014-05-18 16:41:09 följande:
    Ja, det är jag, hur så? Det kan vara trevligt med en yngre tjej enbart för att hon är ung och fräsch med fast kropp men den rent sexuella njutningen är betydligt större med en äldre kvinna som kan sin sak, inte är så hämmad av hur hon ser ut och ger sig hän utan att skämmas.
    det är precis så det är! Kände mig genast träffad, 40+-kvinna som jag är Glad

    Om samma män som jag hade sex med när jag var 20-25 år gammal, skulle träffa mig och ha sex nu skulle de garanterat uppleva skillnaden till det bättre. 

    och Emma: alla som är över 25 har inte hängpattar eller är slappare därnere Flört
  • Anonym (Emma)
    Anonym (m) skrev 2014-05-18 16:53:24 följande:
    det är precis så det är! Kände mig genast träffad, 40+-kvinna som jag är Glad

    Om samma män som jag hade sex med när jag var 20-25 år gammal, skulle träffa mig och ha sex nu skulle de garanterat uppleva skillnaden till det bättre. 

    och Emma: alla som är över 25 har inte hängpattar eller är slappare därnere Flört
    Haha nej, 25 är ju inte "äldre". Nu menade jag någon som är 50-60 eller äldre.
Svar på tråden Vill äldre män alltid knulla yngre tjejer?