• Festbruden

    vilka ställningar tycker ni är bäst?

    Jag undrar vilka era favorit ställningar är? Skriv ner era bästa ställningar och ställen ni har sex på så man kanske får några nya idéer !

  • Svar på tråden vilka ställningar tycker ni är bäst?
  • Anonym (oioioi)

    Jag har ofta sex på jobbet då många kvinnor är frustrerade över sina ointresserade män. Det blir ofta snabbisar men lite större utsvävningar när vi är iväg på konferens. Då får man tillfälle att sova tillsammans också och vakna av en avsugning. Skönt.

  • Danderlion

    Bästa ställena att ha sex på är väl vart som helst som man kan få ett par minuter ostört? Ställningar är svårt att säga vad som är bäst, beror på tjejen, platsen, snabbis eller lite mer tid på sig etc. Personligen njuter jag otroligt av skeden när man just vaknat och inte riktigt fått upp ögonen än, eller att bli riden i en fotölj eller soffa, då man har allt finns inom räckhåll. 

  • Anonym (oioioi)
    MissK70 skrev 2014-06-05 21:21:48 följande:
    Är allt förtjust i bakifrån

    Helt OK, lagom djuriskt och man kan enkelt byta hål.
  • MissK70
    Anonym (oioioi) skrev 2014-06-05 21:37:12 följande:
    Helt OK, lagom djuriskt och man kan enkelt byta hål.

    Precis, man vill ju inte låta något hål gå orörd
  • mpj

    Doggy style:) finns inget skönare och sexigare än att få se en svankande kvinna:)

  • Anonym (RN)

    Alla olika ställning är lika kul jag och min sambo gillar mycket. Ganska ofta är ridställning och skedställning. Men skall göra några ställning senare som vi är inte brådska nu.

Svar på tråden vilka ställningar tycker ni är bäst?